Ti bom kar jst odgovoril!
Jst sm se tut pelju z Bentleyem Continental GT in lahko ti potrdim, da je to avto po mojem okusu...ker preprosto pooseblja tisto po čemer so delani avtomobili meni najljubše znamke!
Torej veliki, težki, široki, udobni, močni, tihi a tudi glasni ko treba, varni, lepi, dragi.....itd.
Zdej vem da če kupiš novega Bentley, da če recimo zjebeš turbine ali avtomatik da gre to iz kaska in torej vse pokrije zavarovalnica, pa drgač je servis tam od 1500€ naprej, zdej odvisn kaj vse se naredi na avtu!
Zdej kok točno pride ti še povem, se bom pozanimal
Drgač pa da malo povem o konkurenci
Torej za konkurenco se imajo tako Aston Martin DB9 kot Mercedes-Benz CL!!! Vendar!!!! Jst AM ne sklepam za konkurenco, ker niti slučajno ni tako težak niti velik ter filozofija je totalno drugačna! Poleg tega nima dovolj moči kaj šele navora!
Torej prava konkurenca je že v prejšni seriji CL, torej če gledamo tudi iz vidika motorjev, izključim CL500 ker 306konjev in še kaj drugega je malce premalo, vendar je zgodba drugačna tako z CL55 AMG kot z CL600, predvsem tistimi prisilno polnjenimi! Torej je malce lažji od Bentleya a ne veliko, sploh pa 12-valnji CL65 AMG recimo ima 2120kg kar je okoli 200kg lažje od Bentleya, a predvsem zaradi tega ker ima Bentley 4x4!!! Mercedes pa je bolj natačen pri vožnji in tudi na AC je mirnejši ter v notranjosti nudi mnogo več prostora kot Bentley!
Ko gledamo tanoveg CL-a, torej ne samo odličnega CL500 ampak tudi CL63 AMG in CL600, ki oba opravita z Bentleyem kar se tiče voznih lastnosti in tudi recimo porabe!
Sam pa pravim da je taprav battle med 600konjskima in 2,3tonskima petmetrskima zverinama tak....Bentley Continetal GT Speed in Mercedes-Benz CL65 AMG!!!!! Torej Top of the range....najboljše pri obeh!
Teža je razlike manj kot 100kg (GT Speed je zlajšan proti običajnem, medtem ko novi CL je malce pridobil na teži)!!!
Mercedes je pravzaprav edini ki ima čez 5metrov in klub temu da ima majhen prirast moči proti Bentley-u (612KM vs 610KM) pa je razlika v navoru!!! Mecka ga ima omejenih 1000Nm in to že pri 1500rpm, medtem ko Bentley razvije 750Nm pri 1750rpm!!! Potem je tukaj mnogo boljši in hitrejši menjalnik Mecke, ter klub temu da ima Bentley 4x4 je to varljivo ker potem vemo od kod podatek 4,5s do 100.....zaradi 4x4 seveda, potem kasneje pa ga to samo še omejuje, tako pri končni kot pri porabi! CL65 AMG z elektroniko nekako uspe priti do 100 v 4,3s potem pa se razlika meri v parih sekundah do 200 itd.! Bentley medtem preseže teoretično 326km/h ker ni elektronsko blokiran, kot je Mecka, ampak nekje iz glave mi je ušel podatek da se večina (več kot 75%) lastnikov 65 AMG verzij naroči brez blokade....torej vemo kaj mislim!
Na koncu Bentley povozi še slabše bremzanje kljub večjim bremzam (ni vse v velikosti), to pa predvsem ker ima Mecka več batov na čeljustih kot Bentley, ki se edino ponaša z karbon-keramičnimi 420mm diski, čeljust pa tega ne zmore tako izkoristiti! Poleg tega so v enem testu izmerili nižje dB v kabini pri polnem gasu, kot tudi v prostem teku ali višjih hitrostih na AC!!!
Je pa res da je CL65 AMG spet toliko dražji, a naj povem da tako CL600 kot CL63 enako opravita z Bentleyem kot močnejši brat a v malce nižji meri a sta zato cenejša!
Sedaj bo nekdo omenil znamki itd..... tako bom pa jst reku, če se že gremo neke primerjave prestižnosti znamka lahk rečem da obe spadata v vrh, ker pri obeh je znano da jih kupujejo bogataši in da jih vidimo povsod kjer so bogati (torej Monako, MTV Cribs, najbogatejši Slovenci....itd.) a konec koncev je Mercedes na svojem, medtem ko Bentley je v lasti VW in ima vso tehniko od VW, torej je to samo Phaeton z drugo značko in dvema turbinama gor! No pa smo spet nazaj a ne
Aja pa še to.....ko vidm Bentleya si rečem da spoštujem ta avto, ker je res neki naj naj, ampak drugače ni neka lepota proti ostalim......tako nekako kot Veyron ni nevem kako lep a je pa ekstremen avto, tako lahk tut rečem da ko sm zadnjič tle v LJ vidu beleg CL63 AMG da sm skor dol padu kok je hud, mislm prou izstopal je proti ostalim avtom na cesti....in to je tisto kar Bentley Continetal nima.......res pa da je to samo moje mnenje, ampak mislim da kar slišim in zasledim od drugih, da so ostali istega mnenja.....
.....no upam da nisem preveč zašel iz teme.....mi je drgač všeč če bi se debatiralo naprej v tej smeri, sicer ne da se kregamo ampak da tako kot jst tudi še kdo pove svoje mnenje......ga bom pač upošteval, vendar ne pričakujte hitrih replik ker sem še vedno policijsko omejen na 6200s med dvema objavama
Drgač pa Antonioo tole dobiš zvezdice, ker takele teme se odpirajo, k so zanimive in tako ko se govori o dobrih zadevah, tisti k pa jih zanima rezervna guma dimenzije 135/70R-13 za njegovega Punta letnik 1995 pa naj gre na tehnika in pomoč in tm mori ostalim! Kdor ima kaj proti tej temi naj se ne oglaša.....tako kot se jst izogibam tem kot so kje dobiti levi bočni žmigavec za Reno Clio 1.2RN
LP,
Swifthead