Greš v kak vrtni center...lahko tud bolje založen merkur z vrtnim oddelkom in kupiš tolelelelele zadevo:
http://www.merkur.si/vrt-in-ok...os-za-olje.html
S tem posesaš glavnino olja iz motorja čez odprtino za dolivanje olja.......ostali del ( usedline) pa mal poglej okol motorja kje ma izpustni čep.....sm skor 99% da ga mora met....spodnji del motorja.....kaka jeklena cevka z matico spodaj...al pa samo vijak v ohišje motorja
Pomagaj si tid tko da motokultivator postaviš tko da se olje nateče v kak kot iz katerga ti je potem najlažje posesat olje vn...in v drugem primeru da se nateče v kot kjer je vijak za ispust olja...
Olje v prenosih......niti ne rabiš menjat....samo dolivat koker ga pač izgubi čez semmeringe od kotnega prenosa ( kontroliraš pač mal sm pa ke...ni neka kriza).
Uporabi katerokoli olje za menjalnik...pazi edino da ni API GL5 ker ta specifikacija najeda barvne kovine ( v kolikor ni GL5 in v navodilih piše da je "synhromesh friendly".....piše special gor prijazno barvnim kovinam (offtopic enako glej tudi ko boš sam menjal olje pri menjalniku avta...če ne zahteva GL5 ga ne daješ not!)
Ponavad je na samem kotnem prenosu kak "firkant" šravf...al pa kaka mazalica....če tega ni je pač zaprt kotni prenos.....in ga lahko namažeš samo če ga fizično razdreš......oz z drugimi besedami......namenjen je temu da ko crkne zaradi nemazanja ko se po parih letih izprazni ti izprazniš denarnico za nov tak stroj
Jaz sem si olajšal delo glede samega dolivanja in kupim tubo za mazanje noge izvenkrmnih motorjev ker ma cuzl za dolivat.....majo razne avtoštacune.....baubaui na oddelku za morjeplovce itd....mal glej k kake morje&stuff štacune te znajo opilt s ceno
Če ti bodo pa čez čas spuščal semmeringi pri kotnem prenosu pa lahko stvar rešiš z kako poltekočo EP mastjo Nlgi 0 al pa 00 gradiacije ( naprimer Olma ma to )....gostejša kot je manj bo vn teklo....ni to neka zahtevna stvar