Tisto zavlačevanje ni bilo namerno in se je vleklo predvsem zaradi funkcionarjev športne zveze, katerim pravila ki so jih napisali niso bila čisto jasna in so tam razščiščevali pojme. Naslednja dirka Tunjicah bo še bolj spektakularna in upajmo da bo takrat teklo brez nepotrebnih zapletov.
Štirikolesnikov ni bilo zato ker organizator odgovarja tudi za njihovo varnost, vsi pa vemo da se kaj hitro lahko naredi nesreča, katere pa ne potrebujemo pri že tako rizičnem športu, zato so bili na izvozu iz proge modelčki 1:8 in 1:5 na bencinski pogon, ki so bili ravno tako ali še bolj zanimivi za ljudi kot štirikolesniki, predvsem pa manj stresni za organizatorja. Je pa res da tudi ti modelčki med prekinitami niso smeli na progo, ker se ni vedelo koliko časa bo prekinitev trajala.
Sem pozabil povedati še to da je bila ena prekinitev tudi zaradi zagretega fotografa, ki ni hotel zapustiti nevarnega odseka, ja ravno tam kjer nastajajo najbolj hude fotke je tudi najbolj nevarno in ne boste verjeli, organizator odgovarja tudi za varnost fotografov. Akreditacije ni problem dobiti, nekaj dni pred dirko zaprosiš za akreditacijo preko spletnega obrazca na
www.asc-mustang.com, če je ne boš dobil se obrni name pa bomo nekaj zrihtali.
Had vidim da si hodil tam okoli mene (štart), škoda ker te nisem spoznal.
Še to, očitno ne poznaš najbolj tovrstnih dogodkov, letos bo v Tunjicah še ena tekma. Kot sem prebral v tvojem blogu pišešm da je vsako leto prisoten prah. No temu ni tako to je v Tunjicah bolj kot ne izjema kot pravilo in tekmovalci in organizator si kar oddahnejo ko vidijo da bo prah, saj prah lahko nekako zmanjšajo z polivanjem proge, blata, ki je navadno spremljevaec tekem v Tunjicah, pa pač ne gre odstranjevati. Tudi dirke v Tunjicah segajo v leto 1983, sicer pa te zanima oziroma če pišeš o zgodovini tunjic bi bilo fijno da bi si prebral zgodovino tunjiške proge ki je napisana na njihovi strani.