avtoklima plin r1234yr

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik 3287
  • Začetni datum

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.364
263
83
33
Jaz imam napikan kondenzator na kar so me ze pred leti opozorili na servisu. No, zdaj je klima hin in bi, da se izognem prehudim stroskom na stari koli kar direktno menjal kondenzator in na novo nafilal klimo. Ker drugace predvidevam, da bodo filal klimo, notri barvilo, ko spusti nasli izvor, menjal in spet filal. Po drugi strani je lahko pa tudi kaj drugega. Kako se dober klimas loti iskanja problema?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.094
2.444
113
Z barvilom. Nekateri imajo tudi neke druge postopke ampak vsak nekaj stane. Če si ti prepričan, da je kondenzator, ti ga bojo menjali, nafilali, in če spusti boš pač šel skozi test.

Glede na to, da sem imel v uporabi že klime, ki so prestale test vakuuma na aparatu za polnjenje klime in bile čez 2 tedna prazne, ti lahko povem, da je vse mogoče. Ravno danes sva s kolegom menjala ventilator klime na traktorju in vmes še solidno očistila hladilnike. Naslednja na vrsti bo očitno sklopka na kompresorju. V približno dveh letih je zmanjkalo 240 gramov plina, je pa klima še zmeraj delala.

Ali druga situacija, avto popravljen po prometni, klima nafilana, čez 2 tedna prazna. Ponovno nafilana in po 1 mesecu še zmeraj dela. Ob tem lahko brez težav doktoriraš.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.868
5.467
113
Po kakšnem postopku ščistiš hladilnik na traktorju?

Štrajfix od daleč? Kompresor in ga spihaš?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.094
2.444
113
Po kakšnem postopku ščistiš hladilnik na traktorju?

Štrajfix od daleč? Kompresor in ga spihaš?
Čistila sva notranji izmenjevalec na T4050. Torej komplet streha dol oz notranje strani z vsemi priteklinami, komplet razdiranje celega sistema ampak, da ne izpustiš plina, prepihavanje in čiščenje z vodo in čistili, kolikor se je dalo, in zlaganje nazaj skupaj. Je šlo kar celo popoldne za to. Spredaj ga pa večinom očistim z zrakom, če je bolj zabit, pa kar z vodo (eno siliranje trave je povsem dovolj, da so vsi filtri in hladilniki povsem zabiti). Karcher je sicer uporaben ampak moraš izjemno paziti kaj delaš, ker takoj zviješ aluminijasta rebra na hladilniku.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.516
265
113
cudno, da ne postudirajo kaksnega sistema, ki bi bolje zascitil hladilnike na traktorjih...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.868
5.467
113
No saj jaz tudi sprašujem za "traktor" (old Landcruiser :))

Potem kaj.....karcher pa bolj od daleč pihneš da ne zapiga aluminija?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
Z barvilom. Nekateri imajo tudi neke druge postopke ampak vsak nekaj stane. Če si ti prepričan, da je kondenzator, ti ga bojo menjali, nafilali, in če spusti boš pač šel skozi test.

Glede na to, da sem imel v uporabi že klime, ki so prestale test vakuuma na aparatu za polnjenje klime in bile čez 2 tedna prazne, ti lahko povem, da je vse mogoče. Ravno danes sva s kolegom menjala ventilator klime na traktorju in vmes še solidno očistila hladilnike. Naslednja na vrsti bo očitno sklopka na kompresorju. V približno dveh letih je zmanjkalo 240 gramov plina, je pa klima še zmeraj delala.

Ali druga situacija, avto popravljen po prometni, klima nafilana, čez 2 tedna prazna. Ponovno nafilana in po 1 mesecu še zmeraj dela. Ob tem lahko brez težav doktoriraš.
z barvilom my ass, profi noben
testira se s formirnim plinom, z dušikom, katerega molekula je 4x manjša od hladilnega plina... pa se sistem napihne na 10 do 12 bar in z vohljacem za dušik najde, kje pusca... sistem ce v vakuumu ne pusca se ni receno, da pod tlakom. ne bo puscal
kako bos z barvilom (ki, mimogrede, suši sistem in iznicuje efekt olja v sistemu) nasel, da na meci V klasa pusca uparjalnik v kabini, ce ga sploh ne vidis? ravno v petek sem videl omenjeno vozilo v delu, armatura komplet demontirana - potem, ko so na MB servisu brezveze zamenjali kondenzator, pa je plin usel v enem tednu...
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.094
2.444
113
Večina serviserjev pač zaenkrat tako dela, ker nimajo profi opreme. So uspešno našli puščanje na preluknjanem izmenjevalcu pri motorju. Če ne bi našli, pa bi se pač šlo naprej.

Ampak to je bil Reno...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
eno je serviser avtomehanik, drugo pa specializiran serviser (klima, menjalniki, diesel črpalke...)