Avtobusarji, "delovni čas"

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ravno probam za cel dan organizirat en avtobusni prevoz in zvem od firme, ki ponuja avtobusne prevoze, da je lahko z enim šoferjem avtobus na poti s vsemi postanki vred (torej od firme do firme) največ 13 ur. A je to res? Namreč organiziraš smučanje, nato še večerjo pa se ta še malo zavleče in zlomka, si že mimogrede čez 13 ur, od tega same vožnje ravno 4 ure. Kje to preveriti?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.576
2.627
113
še v SLO - ampak komaj
Evo - tu lahko preveriš.

Pa še tule grafično.

Boš moral kar vzeti avtobus z dvema voznikoma, če boš več kot 13 ur "zunaj".

Al pa enega voznika z dvema karticama.
rolleyes-1.gif


edit: dodal "če več kot 13 ur ..."
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Sicer tudi drugače, za predvidene 4h vožnje tja in 4h nazaj ti nobene firma ne bo dala enega šoferja ker se lahko preseže limito 9h dnevno (4.5 + 4.5). Tako se recimo lahko zgodi da bo šoferju piskal tahograf in boste vsi skupaj lepo počivali pred karavankam do naslednjega dne ali pa čakali da pride drug šofer!
cheer.gif
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Če bo avtobus nekje stal vsaj 9 neprekinjenih ur, se to vozniku že šteje za skrajšani dnevni počitek in lahko spet dela.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.576
2.627
113
še v SLO - ampak komaj
Nimaš prav - 2 x na teden lahko podaljša za 1 uro (torej 10 ur vožnje) - tako, da 4 tja in 4 nazaj se običajno gre z enim voznikom (če se ve, da bo "fešta, smučanje, ogled" samo 4 ure - če pa gre "fešta" na 5-6 ur pa itak špila samo z dvema šoferjema (presežen 13 urni "arbajtscajt").

Popravek - lahko bi šel na karto, da bo uporabil skrajšanje dnevnega počitka na 9 ur, pogoj je, da ima pred začetkom polni dnevni počitek 11 ur, torej varianta "na nož" za enim voznikom: 5 ur vožnje tja, 5 ur "fešte", 5 ur vožnje nazaj. Pa mislim, da ga ni junaka, ki bi to ponudil, kot opcijo.

Seveda potegne za sabo upoštevanje 56 urnega delovnega tedna, 90 ur v dveh delovnih tednih in seveda ustrezno nadomeščanje izpadlnih počitkov na koncu 3tjega delovnega tedna.

Pod črto - pis of kajk ta delovni cajt.
tongue-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.576
2.627
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik JakeOnBreak pravi:
Če bo avtobus nekje stal vsaj 9 neprekinjenih ur, se to vozniku že šteje za skrajšani dnevni počitek in lahko spet dela.

Aja?!
17758-icon_confused.gif


V teoriji še mogoče - samo mi povej,do kdaj potem lahko tisti (in naslednji dan) vozi.
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Nadomešča se samo skrajšane tedenske počitke. Skrajšanih dnevnih počitkov se ne nadomešča in ni nujno, da je bil pred skrajšanim dnevnim počitkom (9ur) narejen polni dnevni počitek (11ur). Kar moraš bit pozoren je, da v zadnjih 24ih urah ne presžeš 9ur (ali 2x na teden 10ur) vožnje ter da vožnja + "drugo delo" ne preseže 13ur.

Plus seveda še vsa dodatna solata. (na teden ne več kot 56ur, v dveh zaporednih tednih ne več kot 90ur). Amapk glede na to, da nismo v vrhuncu sezone, dvomim, da bi bilo to problem.
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik JakeOnBreak pravi:
Če bo avtobus nekje stal vsaj 9 neprekinjenih ur, se to vozniku že šteje za skrajšani dnevni počitek in lahko spet dela.

Aja?!
17758-icon_confused.gif


V teoriji še mogoče - samo mi povej,do kdaj potem lahko tisti (in naslednji dan) vozi.

Ta in naslednji dan lahko vozi kakor hoče, paziti mora le, da ima v zadnjih 24ih urah manj kot 9ur (10ur) vožnje in da delovnik ne preseže 13ih ur. Namreč za dnevni počitek ni nikjer predpisano, kdaj (v katerem delu dneva) se mora izvajati, važno je, da se ga opravi, pa četudi sredi dneva. Važno je, da v posameznem 24urnem obdobju vse štima. 24urno obdobje pa ne pomeni nujno od polnoči do polnoči. Lahko je tudi od 13h - 13h ,važno je, da si v tem obdobju počival najmanj 11ur (9ur) in nisi vozil več kot 9ur (10ur) .

Recimo v Kebrovem primeru. Predpostavimo, da se je voznik prejšnji dan sprakiral v firmi ob 22h, pred tem je 2 uri neprekinejno vozil). Voznik štarta iz firme ob 7:00 (naredil je skrajšani dnevni počitek 9ur), na lokacijo kjer pobere Kebrovo skupino pride ob 7:30 (30min vožnje), nato se odpravijo do smučišča, tja prispejo ob 9:30 (2 uri vožnje). Keber s skupino smuča in gre po smuki še na večerjo nekje na smučišču, do avtobusa pridejo ob 18:30 (avtobus je 9 ur stal ). Voznik teoretično začne nov delovni dan in jih odpelje na izhodiščno lokacijo, kamor prispejo ob 20:30 (2 uri vožnje) in nato nadaljuje še proti firmi (0,5h vožnje). Se pravi na firmi parkira ob 21h. V zadnjih 24 urah je tako naredil 6 ur vožnje. Lahko gre takoj na dnevni počitek (skrajšani ali polni), lahko pa nadaljuje z delom, vendar je treba biti spet pozoren, da med 22h in 6h ne vozi več kot 4h, ker drugače se to šteje za nočno delo in je lahko delavnik dolg največ 10h.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.703
6.720
113
pri taščici
Pri nas je bilo isto jeseni. 13 ur, sicer bi dobili "penale" da bi kar svetlo gledal (drug sofer po nas). Bil je pravi čas doma.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
hehe, to zna bit zanimivo, če se prej ne pozanimaš:)
tko na pamet smo računal kdaj naj bi bli doma. Pol smo pa tam par ur stal, da je šofer lahko šel za volan:)) Se je fešta mal podaljšala, ni blo panike. Sam ti ni pa nč jasn, kak ne mormo domov:))