Avto pije vodo

B81

22. jul 2007
37.617
10.911
113
...ni tak kot jaz
grin1.gif


Na približno 500 prevoženih moram doliti pol litra do 1 litra vode, hladilne tekočine (včasih kar vodo nalijem, če nimam hl. tek.)

Opazil sem, da če grem na AC in peljem malo 130-150 km/h, spije več vode, kot ponavadi in takrat spije tudi nekaj olja. Ker se večinoma vozim po krajevnih cestah in vozim počasi, voda in olje 'držita' dlje v motorju.
Rekli so mi tesnilo na glavi. To je ta zgornja pri ventilih ali kje? Majčkeno je tukaj tudi mastno okoli. (Mondeo 2.0 benc. 107 kW, l. '02)

Sumim, da je to posledica dneva, ko mi je loputice potegnilo v motor (sicer so napisali, da so motor menjali).

Torej vprašanje, zakaj začne avto pit vodo?


Tnx
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Najprej počohaj vodno pumpo če je kaj mokra..običjano je ona krivec (vžgi avto, pusti delat minuto dve, pa boš videl če se bo kaj narosila..ker včasih tako malo pušča, da ko miruje avto niti ne zatipaš). Če to ni (in hladilni sistem dobro tesni - torej ni puščanja) potem je velika verjetnost tesnilo glave (tesnilo + brušenje...ni nek pretiran strošek, zastonj pa tudi ne).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Toliko vode pije motor zaradi prebitega tesnila glave (ne, to ni tesnilo pokrova ventilov) ali pa počene glave.

Vsekakor se to novemu motorju ne sme dogajati in sam bi seštel 2 in 2 - obstaja možnost, da ti motorja sploh niso zamenjali (le popravili za silo?) ali pa, še slabše, vgradili rabljenega v nezavidljivem stanju.

Najprej avto pelji k mehaniku, ki bo pregledal avto in bo znal napisati oceno o stanju le-tega. Pri tem naj napiše tudi številko motorja (vtisnjeno na bloku motorja - ta se danes ne piše več v prometno, zna pa biti kje napisana v kakšni nalepki v servisni knjigi... Tako boš lahko videl, če je bil motor res menjan ali ne). Nato napiši mail direktno na Ford Europe in vprašaj, če imajo podatek, kdaj je bil motor, ki je vgrajen v tvoj avto narejen.

Tudi, če je bil motor zares menjan (z novim ali ne?) zahtevaj popravilo oz. menjavo motorja pod garancijo...
 

B81

22. jul 2007
37.617
10.911
113
To se mi je zgodilo leta 2007 že, ko sem avto kupil in gor je nalepka - menjan motor (na serv. nalepki). Rekli so, da je bilo okoli 4000 eur stroškov. Super, mehanik je menjaval tesnila motorja tudi na mamini Corsi (l.2007), pa da vidimo dalje.
Hvala
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.591
1.122
113
Titograd
Tesnilo glave motorja in tesnilo ventilov ni isto, od tesnila ventilov imaš samo masten motor, ne pije pa nič več vode ali olja. Tesnilo glave motorja pa se kaže točno tako. Poglej malo kako se ti avto ogreje na delovno temperaturo oz. se ne ogreje ker se kazalec komaj premakne, pa tudi ni toplega pihanja (vsaj pri meni je bilo tak).

Še to probaj: vžgi avto, eden pa naj povonja izpuh, če je sladek vonj, potem je to to.
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Lahko imaš zanič pokrovček hladilnika. Na ta način je meni avto pil vodo po liter na teden.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Tudi jaz imam isto težavo. Včasih gre 3-4dcl na teden, drugič skoraj nič...

15k nazaj zamenjano tesnilo na glavi, vodna, glava obnovljena...
Segreje se normalno oz. kar vroče piha ko je voda segreta na delovno temp.

Pri hladnem vžigu se nič ne pokadi iz izpuha(belo)

Imam pa rabljen hladilnik pa na menjalniku vedno mokro (nad menjalnikom je ekspanzijska posoda in skoraj vse cevi hladilnega sistema)

Moram mal bolj točno vse to preveriti, če kaj spušča.
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Najprej pri VROČEM motorju preveri cevi hladilnega sistema, da vidiš če kje pušča. Če je to OK, poglej v notranjosti okoli prostora za noge za voznika / sovoznika, če imaš kaj mokro. To ponavadi nakazuje na počeno pečko ( pečka je radiator ki uporablja vročo hladilno tekočino za ogrevanje notranjosti ). Če je tam suho, najdi vodno pumpo in poglej če je kaj tam okoli mokro - večinoma spusti kak O-ring. Počena glava ponavadi pomeni mešanje olja in hladilne tekočine, ker pa je olje pod večim pritiskom kot hladilna tekočina se to pozna kot emulzija v ekspanzijski posodi. Če pa je prebito tesnilo glave, bo dim rahlo belo-moder pri hladnem vžigu.. Menjava tesnila glave povleče za sabo še nove vijake glave ( cca. 20 € ), brušenje glave ( tudi cca. 20 € ), vodno pumpo ( 30 € ), ter priporočljivo je menjati še napenjalce in zobati jermen, ker to moraš vse sprostit, da snameš glavo dol. Če delaš pri pooblaščencu, bo to kar strošek.
 

B81

22. jul 2007
37.617
10.911
113
Posoda ima taki oddušek, morda tam ven uhaja (naj bi bil zato, če se preveč nalije).

Ja ni vrag, 2 meseca od menjave tesnil in brušenja glave na corsi, pa danes spet lučka in nič vode noter. Adijo pamet
bonk.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Citat:
Uporabnik ziggy pravi:
Lahko imaš zanič pokrovček hladilnika. Na ta način je meni avto pil vodo po liter na teden.

Tole ni slab nasvet, in se splača poskusiti... Seveda bo pomagalo samo v primeru, da je tesnilo glave OK
zmaga.gif
)