Avto na firmo kot dostavnik?

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Kako razliko mi igra sorta avta, ko jemljem na firmo?
Firma bo lastnik, nek manjši delež bomo še lizingirali (morem če hoče dobit ustrezen popust), vozil bi ga
pa za lastne potrebe pol jaz, bi pa vseeno mogoče ga nekako prikazal kot dostavnik, ker je tipa SUV in se bi smatralo
kot dostavnik, pač "delovno" vozilo. A kaj profitiram?
Normalno bi pisal potne naloge tako do zdaj. (moram jih, ker prikazujem gorivo kot strošek)

Hvala za nasvete.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Ne moreš ga kar spremeniti v tovorno, mora tudi avto to 'podpirati', torej proizvajalec ga mora že označiti kot tovorno vozilo, včasih gre s predelavo, ampak kakšnega X6 ne boš spremenil v dostavnik.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Predelas lahko avto katerega fabrka tudi serijsko izdeluje tovornega.

Torej ( primer Opel) , Vivaro, Astra CAR, Corsa, Combo...te lahko predelaš v tovorno, nemoreš pa predelati Antare recimo.

Preveri torej za tisto znamko za katero te zanima.
Vozila drugače predeluje Suma Projekt d.o.o. , Moste pri Komendi 40F, najbolje da se tam pozanimas.
 

MAKY_

Fizikalc
10. nov 2007
1.199
2
38
Obišči stran
kot delovno lahko registriraš tudi nissan pathfinder in nissan navara.

@lost: pomoje bi tudi antaro lahko, če bi se zamenjala zadnja stekla ter odstranil vsaj 1 sedež.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.448
426
83
Citat:
Uporabnik MAKY_ pravi:
kot delovno lahko registriraš tudi nissan pathfinder

Si ziher? Prvič slišim in tudi sicer se mi zdi čudno, ker po tej logiki bi to veljalo za vse terence? Res pa nisem na tekočem z zadevami - včasih se je temu reklo kombinirana vozila, tja so npr. spadali Navara in ostali pickupi, zato pa jih toliko vozi po cestah. Je sedaj drugače?
 

pinKING

Pripravnik
1. sep 2007
522
8
18
ORANGEland
www.trenutkiveselja.si
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Predelas lahko avto katerega fabrka tudi serijsko izdeluje tovornega.

Torej ( primer Opel) , Vivaro, Astra CAR, Corsa, Combo...te lahko predelaš v tovorno, nemoreš pa predelati Antare recimo.

Preveri torej za tisto znamko za katero te zanima.
Vozila drugače predeluje Suma Projekt d.o.o. , Moste pri Komendi 40F, najbolje da se tam pozanimas.

Kolikor mi je znano ni potrebno, da obstaja tovorna izvedenka modela. Na bivši firmi so homologirali kot tovorno tudi Chevrolet CAptivo --> Antara.... tak da gre... samo zadnje sipe se blindira(mislim, da so vstavili pleh namesto stekel). Lahko pa da se je kaj spremenilo...
Redno pa videvam C4 Grand Picasso "opremljen" na enak nacin.

Lp
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik MAKY_ pravi:
kot delovno lahko registriraš tudi nissan pathfinder in nissan navara.

@lost: pomoje bi tudi antaro lahko, če bi se zamenjala zadnja stekla ter odstranil vsaj 1 sedež.

Ne ne da se, Antare se sploh ni dalo nikoli
Opcija je bila Captiva ( pogoj za tako predelavo je bil da je imel avto napisan v homologaciji večnamensko vozilo ( upam da se nism zmotil)) , skratka, Captivo in Zafiro se je pred časom dalo predelati,sedaj pa se neda več že nekaj mesecev.

Če kdo ne verjame, naj se obrne na zgoraj omenjeni kontakt, tam za nas predelujejo vozila.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik pinKING pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Predelas lahko avto katerega fabrka tudi serijsko izdeluje tovornega.

Torej ( primer Opel) , Vivaro, Astra CAR, Corsa, Combo...te lahko predelaš v tovorno, nemoreš pa predelati Antare recimo.

Preveri torej za tisto znamko za katero te zanima.
Vozila drugače predeluje Suma Projekt d.o.o. , Moste pri Komendi 40F, najbolje da se tam pozanimas.

Kolikor mi je znano ni potrebno, da obstaja tovorna izvedenka modela. Na bivši firmi so homologirali kot tovorno tudi Chevrolet CAptivo --> Antara.... tak da gre... samo zadnje sipe se blindira(mislim, da so vstavili pleh namesto stekel). Lahko pa da se je kaj spremenilo...
Redno pa videvam C4 Grand Picasso "opremljen" na enak nacin.

Lp

Captivo je bilo možno ( samo 7 sedežno) , vendar sedaj ni več možno zaradi neke spremembe zakona izpred par mesecev.
Antare nikoli ni bilo možno predelati oziroma registrirati kot tovorno vozilo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ta sprememba zakona se glasi, da se tako vozilo zlahka ne more predelati (torej ne velja stekla ven in blende ampak mora biti stranica iz celega kosa (samo nakazano kje so okna, nima pritrdišč za sedeže,...)
Vse to zaradi takih kot avtor posta, ki so na veliko goljufali državo...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ta sprememba zakona se glasi, da se tako vozilo zlahka ne more predelati (torej ne velja stekla ven in blende ampak mora biti stranica iz celega kosa (samo nakazano kje so okna, nima pritrdišč za sedeže,...)
Vse to zaradi takih kot avtor posta, ki so na veliko goljufali državo...



Citat:
OBVESTILO

ZARADI SPREMEMB PRAVILNIKA O PREDELAVAH VOZIL IZ OSEBNIH - M1 V TOVORNE -
N1, KI ZAČNE VELJATI S 1. SEPTEMBROM SO ŽAL PRI NAS VSE KAPACITETE ZA
PREDELAVE IN DODELAVE VOZIL DO KONCA AVGUSTA ŽE ZASEDENE.

Tole je bilo poslano mi po mailu 23.7.2008 in se nanaša ravno na vozila tipa Captiva, Zafira,...


Stranice iz pleha so popolnoma dovolj za predelavo ( recimo Vivaro, Corsa...) , notri pa mora biti tudi pritrjena mreža in odstranjeni čepi za pritrditev sedežev. Skoraj vsakodnevno se pošlje večinoma kakšen Vivaro 8+1 na predelavo v tovorno...res pa da večina vzame mrežo ven in vrže sedeže nazaj notri.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Zakaj pa goljufati državo? Država goljufa firme.

Če lahko imajo direktorji prenosnike, zakaj ne morejo imeti luxuznih avtomobilov, saj se dejansko gre za opravljanje dejavnosti in samopromocijo...ampak ne, država je videla, da tukaj preveč DDVja odteče in so rekli, da pač avta več ne moreš "dati na firmo", razen če neposredno sovpada z dejavnostjo, ali se gre za dostavno vozilo.

Bedarija.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
tocno.V tujini je to drugace urejeno.Pri nas je pa drzava prepohlepna pri DDV.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
tocno.V tujini je to drugace urejeno.Pri nas je pa drzava prepohlepna pri DDV.

Pa ne samo država, tudi banke;

iščemo manjši dostavni avto (varjanta corsa, clio, fiesta), pa bi recimo pometali zice ven, šipe stran in gor pleh,
tako da bi se dalo preljat recimo 10 večjih škatel, in nam nočejo dat recimo dostavnika brez pologa na 7 let, tako
da smo si ga primorani predelat (pač dali nebi več kot 10k, pa še to na leasing brez polga na firmo, tako da nas bi
pol tak dostavnik stal cca 150€ na mesec), če si ga predelamo, pa nam ga nebodo priznali za dostavnik oz. delovno vozilo,
in spet smo pri povratku davka, amortizacijski stopnji, težje se da v odpis po par letih, skratka sama lopovščina.
Človek si naštudira, da nerabi dat 20k za dostavnik, ker bo tamajhen za 10 popolnoma super, pa še obrok bo tako minimalen
da niti nebomo čutli da smo ga kupli, samo kaj, če pa te pol zeznejo na taki brezvezni finti.

Danes si prisiljen krast državi, sicer ti po davkih poberejo kompletno vse, ostane ti za 2 toasta in kos šunke.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj pa goljufati državo? Država goljufa firme.

Če lahko imajo direktorji prenosnike, zakaj ne morejo imeti luxuznih avtomobilov, saj se dejansko gre za opravljanje dejavnosti in samopromocijo...ampak ne, država je videla, da tukaj preveč DDVja odteče in so rekli, da pač avta več ne moreš "dati na firmo", razen če neposredno sovpada z dejavnostjo, ali se gre za dostavno vozilo.

Bedarija.

O tem govorim! Mi bi si s novega civilnega avta naredili dostavnik, pač te kovinske plošče na zadnja okna, predel za
sprednjimi sedeži zapret, pač dostavnik za robo v škatlah z minimalno porabo (kok pač lahko požere en klio disel), ampak
ker nisi zapravil dovolj denarja (plačal si premalo davka, ker je avto pač poceni) ti ga ne priznajo za dostvca, ker pač si
ena firma lahko privošči tudi enega caddyja za 70% več dnarja, z nekoliko večjo porabo, dražjimi servisi, skratka vse je
dražje, posledično večji davki, več se zapravi,... Za popolnoma isto delo.

Zakaj bi si kupil kilo kruha dnevno, če pa mi je ena žemljica dovolj.
Na eni žemljici ne plačaš tolko davka kot pri kili kruha,....
rolleyes-1.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Ne vem kaj bluzis, Corso komot dobis brez pologa ( plačaš le DDV takoj) do 5 let . In to že predelano v tovorno vozilo.

Seveda je pa pogoj da je firma OK, če je pa firma "na minimumu", potem pa bo zahtevan polog.
Za kej več je pa treba poslati bilance in ostalo,pa ti lahko pomagam.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Problem pri nas je le začet, ampak to je problem državne politike in izkoriščanja v preteklosti, ne pa problem bank. Banke so vseeno "firme", ki gledajo na dobiček..in zato rabijo neko logiko. Kdo (od nas) pa bi dal zastonj neko vozilo firmi, ki obstaja mogoče leto, dve in nima potrebnega zavarovanja in je brez pologa?