Avto iz Nemcije

tejc007

Pripravnik
6. jun 2008
451
2
18
Torej, ce bi hotel kupiti tale avto (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=157503268&lang=en&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&maxPrice=17501&ambitCountry=DE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&features=LEATHER_SEATS&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=SUNROOF&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&minMileage=100000&maxMileage=200000&categories=EstateCar&pageNumber=1

Sory za dolg link, kok dejansko placam. Z davkom al brez oz ima kdo kak sodoben link z opisanim postopkom nakupa avta iz Nemcije.

Hvala
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
dalec ga bos sou iskat
smile-1.gif
 

Zetor

Pripravnik
6. apr 2010
451
2
16
Postopek je vedno isti oziroma vedno bolj balkansko zakompliciran.
Smo drzava ki zahteva ponovno homologacijo ze homologiranega vozila iz EU in te s tem okradejo za 100€.
Nato te okradejo za dmv ki je odvisen od stopnje trdih delcov iz auspuha in euro norme motorja, ko vse to cesarju poplacas ,peljes se na tehnicni da se se enkrat prepricajo ce je avto iz Nemcije sposoben voziti po luknjastih slovenskih cestah.
Imam informacija da ce Italian uvaza rabljen avtomobil iz EU ima edini strosek prevod kupoprodajne pogodbe v IT. jezik-50€.
Ze stara juga je na veliko kradla narodu ce je uvazal vozila iz zahoda in ta pozresnost se kar nadaljuje in nadaljuje...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik Zetor pravi:
Smo drzava ki zahteva ponovno homologacijo ze homologiranega vozila iz EU in te s tem okradejo za 100€.
Če je avto iz EU gre za ugotavljanje istovetnosti vozila in ne homologacijo
tongue-1.gif
. Tako da, ne širi krive vere.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Btw. če sem prav naračunal (in če ima avto DPF) potem boš plačal 17% DMV-ja, torej na 15.000 EUR nekje 2.550 EUR DMV-ja. Če nima DPF-ja predvidevam, da je potem 22% DMV. Se splača?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
30s dela in 100€ račun.
stupid-1.gif
Ne bo držalo. Pri meni so se matrali ene 20 minut (nima veze zakaj
evil.gif
.

Se pa strinjam, da bi bila zadeva lahko cenejša. Ampak to itak veš, ko greš v kakšno tako zadevo in vse vkalkuliraš noter. Pa res bi lahko hkrati že tehničnega naredili, tako da te ne bi potem spet ocurili... Ampak verjetno je to v naši državi že preveč pričakovat.
grin1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Mja...ne vem kaj so tebi delali, nazadnje mi je sam slikal 10x cel avto, preveril številke in to je to.

Potem pa še homologacija, kolk...36€ na kos? Pogleda, pogleda papirje, naredi foto in to je to.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Eh, vse živo so gledali, najprej niso našli VIN številke na karoseriji
smile-1.gif
. Sam so bili korektni in nimam kaj reč. Pa kot sem rekel, sem jih še sprosil za cel tehnični, če že toliko skeširam, da vsaj vem, če je avto ok. In se nisem potem sekiral za pravega tehničnega, hehe.
 

Zetor

Pripravnik
6. apr 2010
451
2
16
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik Zetor pravi:
Smo drzava ki zahteva ponovno homologacijo ze homologiranega vozila iz EU in te s tem okradejo za 100€.
Če je avto iz EU gre za ugotavljanje istovetnosti vozila in ne homologacijo
tongue-1.gif
. Tako da, ne širi krive vere.
Nevem kje vidis razliko...za pregled Suzuki Vstroma ki je v Italiji vozil 5 let so mi ukradli 100€ in nato se za tehnicni....nic nimam proti tehnicnemu ampak zakaj vseskupaj 2x ??? pa naj ugotavljajo ali delajo...

A mogoce kdo ve kako je v resnih EU drzavah s tem dmv in homologacijami pa podobnimi balkanscinami ?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik Zetor pravi:
Nevem kje vidis razliko...za pregled Suzuki Vstroma ki je v Italiji vozil 5 let so mi ukradli 100€ in nato se za tehnicni....nic nimam proti tehnicnemu ampak zakaj vseskupaj 2x ??? pa naj ugotavljajo ali delajo...

A mogoce kdo ve kako je v resnih EU drzavah s tem dmv in homologacijami pa podobnimi balkanscinami ?
Kako misliš ukradli? Ko si šel v uvoz si vedel, da boš moral to skeširat? Če si, potem ne jamraj, če nisi, si si sam kriv. In čisto enostavno bi se lahko temu strošku izognil. Bi pač kupil V-storma v Sloveniji...
In še glede resnih EU držav: ena od teh resnih EU držav ima ob vsakokratnem prenosu lastništva orenk zasoljen cenik. Kar pri nas stane par EUR, stane pri njih par 100 EUR...

PS: Pa se strinjam, da bi lahko bil ta strošek nižji. Vendar ni treba govorit o kraji...
 

tejc007

Pripravnik
6. jun 2008
451
2
18
torej en avto k je cirka 15k eu v Nemciji, recimo bmw, je pr nas okol 20keu. Vsaj tko sm jes zasledu, pa se izbira je boljsa in km so pravi. kolk priblizn je treba prstet se tem 15k eu, z vsemi stroski, ki so potrebni da je avto doma v garazi? 5000 eu sigurno ne
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Odvisno od:
- izpusta co2 avta
- kateri euromotor ima (3, 4, 5...)
- dizel ali bencinar
- cena vozila v Nemčiji

Imaš te podatke avtomobila? Če imaš, lahko izračunamo
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Saj ti je link zgoraj dal: EURO 4, 176 co2. Torej poleg 2.550 EUR DMV-ja (oz. po eurotaxu, če bo le ta višji), računaj še 100 EUR homolomo, preizkusne tablice v Nemčiji (baje se dobijo že za 100 EUR), eko taksa (par 10 EUR) in to je to. Potem pa še pot gor in dol vključno s cestninami...
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Ja izračun bo nekaj takega ja.

Torej 2.550 + 100 + 100 + 10 = 2.760 EUR + stroški prevoza do tja in nazaj (gorivo, tuneli, cestnine...). (torej skupaj okoli 3.000 eur)

Čeprav sem opazil, da se več ne splača kupovat DOLOČENE avtomobile v Nemčiji, ker jih za 1.000 evrov dražje dobiš pri nas, slovenskega, z manj kilometri in novejši letnik (ista oprema).

To pa zato, ker vsi ti stroški nanesejo skupaj z prodajno ceno vozila v Nemčiji tako visoko, da se že vprašaš, zakaj ne bi dal jurja/dva več in kupil v slo avto, ki je mlajši, enako opremo, manj kilometrov?

Primer na lastni izkušnji:
- v Nemčiji gledam Citroena C5, letnik 2008, dizel, 140 konjev, prevoženih ima 140.000 km, oprema Exclusive (največ) = cena 13.500 EUR (super cena, če ne bi rabil plačat uvoza)
- k temu znesku prištejemo še vse stroške uvoza (nekje okoli 3.000 EUR) in tako skupaj znese cena 16.500 EUR
- v slo dobim isti avto IZ AVTOHIŠE z ENAKO opremo exclusive, letnik 2011, dizel, 140 konjev (isti motor), prevoženih 31.000 km = cena 18.000 EUR

Razlika je 18.000 - 16.500 = 1.500 eur (dobiš pa novejši in mlaši avto, veliko manj kilometrov prevoženih, slovenski, znana zgodovina, redno servisiran) + dajo mi 4 LETA GARANCIJE!

Poleg tega pa obstaja večja verjetnost, ker je letnik 2008 (začetne serije novega modela), da je imel/ima kakšne serijske napake, katere so/naj bi bile z leti odpravljene (torej tisti, ki je bil izdelan 2011 naj bi imel manj napak kot pa tisti na začetku leta 2008).

Je pa res, da se recimo nekater druge znamke verjetno splača uvozit, a vprašanje je, katere
smile-1.gif
(verjetno kake BMW, Audi) to je pa tudi vse.
 
Nazadnje urejeno:

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.361
309
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Saj ti je link zgoraj dal: EURO 4, 176 co2. Torej poleg 2.550 EUR DMV-ja (oz. po eurotaxu, če bo le ta višji), računaj še 100 EUR homolomo, preizkusne tablice v Nemčiji (baje se dobijo že za 100 EUR), eko taksa (par 10 EUR) in to je to. Potem pa še pot gor in dol vključno s cestninami...

Eko. taksa je 10,17eur za 525d karavan
aplauz.gif