AUDI A6, letniki 2004-2008

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Moram priznati, da za Audiji nisem nikoli gledal in se v njih preveč poglabljal. Ampak z leti se vse obrne
smile-1.gif

Torej rabim nekaj komentarjev, po možnosti s prve roke, glede kvalitete, opreme, motorjev itd.
Še najbolj me pa zanima, če je bil v tem času kakšen facelift in kaj se je s tem spremenilo?
Vidim, da je ponudba na avtonetu kar velika, precej jih je pa verjetno tudi iz uvoza.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
A6 facelift, letnik 2008, modelno leto 2009 (led diode, spremenjen odbijač, zadnje luči...)
So pa tile FL res redki na cesti. Večinoma so vsi 2004-2006
improved-efficiency-and-performance-for-2009-audi-a6-facelift_100208265_s.jpg

2009-audi-a6-sedan-avant-allroad-facelift-002_100208267_m.jpg


Pred FL pa menda veš kako je izgledal. S tem, da avanta s FL zadaj niso nič korenito popravljali, mislim, da je razlika samo v spodnjem delu odbijača.

Z 2,7 in 3,0 diesel nimaš kaj faliti - zelo zanesljiva motorja. 2,0 diesel ni ravno biser. Je pa bilo o tem res že ogromno napisanega tudi tu gor, uporabi iskanje.
Če bi bencinca pa udri po 3,0T motorju
smile-1.gif

BTW: 2012 pride nov model ven, torej čez dobro leto.

BTW2: med letniki 2004-2008 je ponudba benz motorjev bolj švoh, 2,4V6 ni ravno primeren za težo avta, potem imaš še 3,2V6 in 4,2 V8, vse non turbo.
 
Nazadnje urejeno:

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
BTW2: med letniki 2004-2008 je ponudba benz motorjev bolj švoh, 2,4V6 ni ravno primeren za težo avta, potem imaš še 3,2V6 in 4,2 V8, vse non turbo.

Obstaja tudi turbo bencinar - 2.0TFSI, ki po pripovedih uporabnikov v drugih modelih ni slaba izbira. V A6 je še posebej zanimiv, ker ne padeš v najvišji razred zavarovanja (125kW). Jih je pa zeloooo malo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Bo držalo vse napisano. Tudi jaz sem gledal tega 2.0TFSI ampak na koncu sem se odločil vseeno za 2.7 TDI... Nekako še vedno ne zaupam tem TFSI-jem... Drugače pa kar ugoden motor za tak avtomobil kar se tiče porabe in performansov...
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
No, saj tudi sam nekako najbolj gledam ta motor. Ker do sedaj nikoli nisem vozil avtomobilov k pooblaščenim serviserjem, me zanima, ali je pri A6 ravno tako mogoče šraufat pri garažnih mojstrih?
V kakšnem cenovnem rangu so redni servisi?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
A misliš da je A6 kakšna znanost? Sicer nevem kakšne garažne mojstre imaš v mislih ampak z privat firmami je ogromno dobrih mehanikov ki so dost boljši od pooblaščencev... Velikega servisa ni ker ima verigo, redni servis pa računaj 8L olja ter filtri... Ni drago, material mogoče okoli 150€? pa delo pa si na 200€ neki...
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
No, no, saj to sem imel v mislih. Vem da A6 ni kakšen space shuttle, ampak bolje prej vprašati. Da si kakšen mojster ne zaračuna še zraven davek na budale
smile-1.gif

Kaj pa ostali servisi? Ne vem, recimo kakšen ležaj, končnik, diski, ploščice, oz še kaj večjega? Se giblje to v nekih normalnih okvirjih, ali je precenjeno?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Lej vse je v mejah normale, recimo jaz imam že relativno boge sprednje diske in sem že kar sredi leta nabavil ATE komplet sprednjih diskov ter ploščic pa mislim da me je vse skupaj prišlo cca. 150€, normalna cena pa cca. 200€. Turbina te pride nova cca. 800€, avtomatski menjalnik ima pač svojo ceno če boš vzel avtomatika ampak menda ne zajebavajo... Ostalo pa iste cene kot sorodni avti v tem rangu, ni ravno nekaj kritično... Sicer nevem kakšne so tvoje zmožnosti, vzemi pač čim novejši letnik... Če imaš rad moč potem glej raje po 3.0 TDI kot po 2.7 TDI, poraba pri slednjem je morda 1,5-2L manjša...
 
Nazadnje urejeno:

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Razlika v porabi ni takšna, ampak precej manjša. Moraš pa primerjat enako z enakim, z izjemo motorja. Torej oba quattro, enak menjalnik, enake gume, enak slog vožnje. Ta mali z 16" 205, šaltheblom in prednjim pogonom bo kuril občutno manj kot ta velik quattro tiptronic s-line z ustreznimi valarji - ampak ne zaradi motorja.

Sicer pa brezpredmetno, ker pri takšnem avtu liter gor / dol ne igra vloge.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Brezpredmetno je imaš prav, pač govorim ti iz prve roke ker oba vozim ampak ti verjetno veš več kot jaz ki ju vozim ampak pustimo to... Zavedaj se da pri 3.0 TDI nimaš druge izbire kot quattro in skoraj nična je možnost da dobiš ročni menjalnik, kar pa pri 2.7 TDI ni težava. In ne, pri 2.7 TDI ne gredo gor pnevmatike 205 temveč so minimum 225. Kar ti govoriš je enako kot da primerjal jugeca in stoenko in bi rekel, če bi ta stoenka imela enako konjev in enako podvozje kot jugec bi bilo to in to. Imaš prav ČE bi ampak nima.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
205 gume so samo na 2.0 TDI peciklih in morda na 2.4 bencinkah ter 2.0 TFSIjih. Ma saj nisem hud. Je pa res kar ti trdiš, če bi bil 3.0 TDI brez quattra ter ročni menjlanik bi najbrž bila zelo blizu s porabo tako pa imam ob svojem načinu vožnje okoli liter in pol do dva višjo porabo, res pa da je 3.0 TDI Q in tiptronic...
 

dobovsek

Fizikalc
27. nov 2008
1.121
1
36



ksz...
no js mam gor 245 35 19 (trenutno 225 55 16), serijsko 165 kw + čip in imam letno porabo, ravnokar pogledal na porabi.com, 8,73l/100km


Pa imaaaaaaaaaaaaam zeeeeeeeeeeeeelo težko nogo

Če te še kaj zanima pa kar vprašaj
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Preveri BC, jaz sem ga moral na obeh tako 2.7 kot 3.0 TDI fino nastavljat, pri prvem je lagal za 13% pri drugem pa 11%, sploh na teh 4F modelih malo kateri točno kaže
zmaga.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Vsi audiji, kar sem jih imel, so po BC lagali za 1l... na dol seveda. Sedaj imam 1.8TSI, pa kaže cca 8l, na bencinski mi pa vedno znese 9l/100km naliti noter... Obstaja pa še možnost, da BC kaže točno, pumpa pa vedno narobe, kadar tankam z audijem...
smile-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik dobovsek pravi:



ksz...
no js mam gor 245 35 19 (trenutno 225 55 16), serijsko 165 kw + čip in imam letno porabo, ravnokar pogledal na porabi.com, 8,73l/100km


Pa imaaaaaaaaaaaaam zeeeeeeeeeeeeelo težko nogo

Če te še kaj zanima pa kar vprašaj

To je pa res mala poraba ... kapo dol.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
XXXL, računalnik se enostavno z VAG-COMom lahko nastavi mislim da za 20% gor oz. 20% dol. Torej v plus ali v minus, kakor ti pač laže. Jaz sem ga nekajkrat nastavljal da je sedaj točen in si upam trdit da kaže ma deci oz. manj kot 1 dcl natančno.
 

dobovsek

Fizikalc
27. nov 2008
1.121
1
36
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
XXXL, računalnik se enostavno z VAG-COMom lahko nastavi mislim da za 20% gor oz. 20% dol. Torej v plus ali v minus, kakor ti pač laže. Jaz sem ga nekajkrat nastavljal da je sedaj točen in si upam trdit da kaže ma deci oz. manj kot 1 dcl natančno.

Še enkrat preberi moj post...nikjer ni govora o BCju
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik dobovsek pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
XXXL, računalnik se enostavno z VAG-COMom lahko nastavi mislim da za 20% gor oz. 20% dol. Torej v plus ali v minus, kakor ti pač laže. Jaz sem ga nekajkrat nastavljal da je sedaj točen in si upam trdit da kaže ma deci oz. manj kot 1 dcl natančno.

Še enkrat preberi moj post...nikjer ni govora o BCju
Verjetno je to razlog, da je meni odgovoril...