Audi A4 1.8T nasveti oz. info

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik 3287
  • Začetni datum
I

Izbrisan uporabnik 3287

V soboto grem na ogled A4 - ke letnik 2003 1.8 T, limo varianta.
Sedaj me zanima: na kaj biti pozoren, kake so možne okvare, kaki so znaki okvare turbine, slabosti te mašine, ....?

hvala znalci

lp
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Ni jih ravno veliko naprodaj in še kar držijo cene.Tudi čez 8k za letnik 02. Sicer ne vem, kaj imaš nagledano in koliko te bo to stalo...
Glej, da je preverjena zgodovina + redni servisi, saj ima zanemarjanje tega motorja lahko drage posledice. Realno imajo taki avti blizu 200k, tako da so počasi zreli za obnovo/menjavo turbine, sklopke, vztrajnika, zavor, lmm, delov podvozja, katalizatorja, izpušne cevi, itd. Recimo turbina z vsemi cevmi in kar sodi zraven + delo znese okrog 900eur. Deli načeloma niso pretirano dragi. Več stvari kot je bilo zamenjanih in porihtanih, manj težav lahko pričakuješ. Je pa težko dobiti takega, da bi samo tankal in vozil. Več ljudi pravi, da je 1.9TDI zelo prijazen do denarnice pri vzdrževanju kot vožnji, ljubiteljsko vzdrževanje 1.8T pa zna biti precej drago, kot tudi mestna vožnja. Verjetno je že kaj na tem. Ko boš imel ožji izbor, predlagam, da še malo povprašaš na audi forumu.
Sam bi dal za tak avto max 5k (ker 2k se še itak nabere stroškov), vse ostalo se mi zdi precenjeno. Navsezadnje gre za dokaj mali avto, je že 2 generaciji nazaj, notranjost ni nič ekstra in pa v vsaki ulici stojita najmanj dva.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Kar se motorja tiče maš kle sorodno temo
smile-1.gif


https://www.alter.si/tabla/show...true#Post766189
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
Realno imajo taki avti blizu 200k, tako da so počasi zreli za obnovo/menjavo turbine, sklopke, vztrajnika, zavor, lmm, delov podvozja, katalizatorja, izpušne cevi, itd.

A to samo pri VW grupi ali kako? Ker če moraš pri 200kkm vse našteto zamenjati (pa ne gledam zdaj turbine, ampak predvsem sklopka, lmm..) potem je to drekwagen in kvalitetno primerljivo s kio.
uf-1.gif

Japan roba über alles? Tam ne pobira takih stvari že pri 200kkm..
confused-1.gif
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
saj ni nujno, da boš moral to vse menjati, vendar se sigurno lahko počasi pripravljaš na te stvari, ko greš čez 200k in 7+ let. Dokaj redno spremljam VAG forume in dejansko folk precej šraufa, pogoste so tudi razne "serijske" napake, kar občutim tudi sam, Problem je predvsem, ker je takih avtov z realnimi kilometri zelo malo. Malo jih je tudi ustrezno vzdrževanih. VAG avti so zelo želeni pri nas in potem po 5 letih, ko cena dovolj pade, folk s 600eur plače pokupi na veliko. Ko je na vrsti večji servis pa seveda problem in se špara na max. In potem se zadeve naberejo in je kar naenkrat dosti za porihtat.
Z japonci za moje pojme ni primerjave po kvaliteti in stroških vzdrževanja (sem imel enega do 250k km in res odličen). Verjetno je razlog za boljšo ohranjenost/vzdrževanost tudi v tem, da razne accorde kupuje bolj razumen folk, ki ni toliko obremenjen z znamko in potem tudi servisi niso problem.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Če kupiš dobro poreklo, potem prav veliko opaznih napak ne pričakuj, in jih verjetno tudi kasneje ne bo veliko.

Je pa res, odvisi od kilometrov, ampak tam pri 200k so ponavadi fuč:
amortizerji - porukaj avto in preveri stanje
izpušni sistem - poglej okrog zadnjega lonca
dvomasni vzrtajnik - pr speljevanju oz. hitrem pospeševanju iz nizkih obratov če kaj "ropota" pri motorju
sprednje vpetje koles (aka. roke) - preveri zračnost, ropotanje na mestu in v pri nizki hitrosti v zavojih
turbo - zdej tukaj če se avto prodaja zaradi zanič turbine bi se moralo videt (moder dim) in slišat (pisakanje oz. drugačno ropotanje), načeloma je pokazatelj slabe turbine, ki pa še ni čisto na koncu višja poraba olja (ampak to ve samo lastnik)

.. zdej vsaka od teh napak te pride tam od 500-1000 EUR in po potrebi se na tem niža ceno!
evil.gif


Kot je že kameleon omenil je edina resna težava zaradi kateri ti lahko zariba motor "vsedlina", ki je posledica relativno majhne količine olja v turbo-podprtem motorju (visoka temperatura olja). Če je bil avto kdaj pregret, vožen z malo olja, s slabim oljem, z dotrajanim oljem, potem zna ta težava bit prisotna.

Poraba olja - vsak turbo motor, sploh pa bencinski ti bo porabil olje. Zdej slišati je naokrog da te mašine porabijo "ogromno" olja (1l / 1k km ipd), ampak to ni res oz. je povezano z neko drugo težavo (ponavadi kar turbina). Zna pa biti normalna poraba olja 1l / 5000 km, če seveda precej vrtiš turbo. Drugače bi moralo v servisnem intervalu porabit okoli liter.

Pri olju bodi pozoren koliko ga je notri, ta motor je res priporočljivo vozit s polno olja oz. vsaj nad polovico .. če bo lastnik rekel, da ne pije nič olja, potem je ali opcija da grdo laže ali pa da se vozi proti koncu intervala z oljem pod min.!
smirk-1.gif
 

B81

22. jul 2007
37.602
10.899
113
Turbina 1000
Amorizerji 300
Roke, razne gumice, končniki 300
Sklopka komplet 1000

to je z delom, je pa v realnosti ceneje. Berem audi forum in ni kaj manj topicov v temi okvare, kot na fordovem forumu, tak da...
mestna vožnja in sklopka 200 k km, tega ni nikjer, pri nobeni znamki. vedno crkne nekaj, neki senzor, tista lambda, ovi neki konektor...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Sodelavka ga ima, limuzino, 2004 letnik.1.lastnica, prevoženih okrog 100.000 km.
Avto zgleda dobro, tud pelje se čvrsto, pač nemško, sam ima en velik problem...avto je skoz na servisu. V zadnjem letu je bil avto na servisu ene 3 mesece(skupno), pa še kar niso našli pravega razloga. Razlog; novoletna smrekca na armaturki.
Pa ga še kar noče prodat.
Enako sosed, letnik 2003 Tdi, karavan, črn, 18" col felge, temne šajbe....lep za pogledat, ampak skozi eni problemi z elektronko.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Sodelavki svetuj, naj se zapelje do fušarja. ji bo zadevo rešu v pol urce. Uradni servis je tema glede tega.
Pr men so 3x menjal sondo, ker niso vedl, kaj je narobe-fušar je pa zamenju EGR ventil in imam zdej že dolg časa mir..
Tko da.. VAG in uradni servis =
ne-ne-1.gif
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
Realno imajo taki avti blizu 200k, tako da so počasi zreli za obnovo/menjavo turbine
Služben Golf s to mašino ima 353.000km, prva turbina. 20% časa je vožen normalno. S tem mislm da se počaka da se malo ogreje pa se ga potem tišči, ipd...
Tako, da ne vem od kje tebi da se pri 200k km menja turbina oz. obnavlja.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
Realno imajo taki avti blizu 200k, tako da so počasi zreli za obnovo/menjavo turbine
Služben Golf s to mašino ima 353.000km, prva turbina. 20% časa je vožen normalno. S tem mislm da se počaka da se malo ogreje pa se ga potem tišči, ipd...
Tako, da ne vem od kje tebi da se pri 200k km menja turbina oz. obnavlja.

Pri golfu ne gre za čisto identično mašino oz. ker je motor postavljen prečno je postavitev elementov drugačna .. mislim da ima tudi večji karter (več olja). No lahko se motim, ampak dejstvo je da večina turbin v 1.8T gre zaradi pregretja oz. zapacanosti olja.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ja tip motorja je super, samo tale primerek je malo manj super. 109.000 kilometrov my ass, samo na podlagi slikic. Kak je šele v živo...vprašanje.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
prednji zic, ki so pri passatih pri 140k kilometrih bolj ohranjeni, pa volan poglej kak je, kot bi ga 8 ur dnevno lizal.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.802
113
Svaka ti čast, da to iz teh slik ugotoviš. Namreč jaz si ne bi upal tega trdit. Sedež se mi zdi, čisto normalen, pa volan tudi.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.633
4.365
113
No ta ima za spremembo usnjeni volan ki se prej obrabi od plastičnega. Pol je še pa tu kje se je avto uporabljal , kot kaže ne preveč na AC .
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Svaka ti čast, da to iz teh slik ugotoviš. Namreč jaz si ne bi upal tega trdit. Sedež se mi zdi, čisto normalen, pa volan tudi.

Hvala.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
No ta ima za spremembo usnjeni volan ki se prej obrabi od plastičnega. Pol je še pa tu kje se je avto uporabljal , kot kaže ne preveč na AC .

Ni dolgo nazaj sem tudi gledal za Passati in sem jih tudi kar nekaj šel gledat. Upam trdit, da vsi z kilometrino do 140000 kilometrov niso kazali nikakršne obrabe volana(usnjenega), kot tudi ne sedeži, ki so delno v usnju(stranice).
Drži pa to, da so usnjeni volani bistveno bolj manj odporni na obrabo, kot ostali(sčasoma postanejo oppolnoma gladki, svetleči).