Astra karavan vs Chevrolet cruze karavan pospeški

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Pozdravljeni

Zanima me, kako je možno, da ima Chevrolet pospeške do 100km/h 9.5s, nova Astra karavan pa 10.5s, če pa imata oba enaka motorja 1.4 turbo in sta avta enako težka. Mislim, da je celo ista mašina v obeh avtih.

-1.4 Turbo, 140KM, 200 navora in 1400kg imata oba avta

res mi ni jasno
rolleyes-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Če to vse drži, si izpustil bistven podatek; menjalnik in malenkost tudi velikost gum.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Končno hitrost imata oba enako 200km/h in oba imata 6 brzin, ročni menjalnik. Podatki pa so za osnovne verzije, pri katerih pride velikost pri obeh 16 col. Edino če je presek in širina različen, samo, da bi bila zaradi tega taka razlika??
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Poglej na tujih straneh, naši velestrokovnjaki velikokrat vnesejo napačne podatke...
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Carfolio trdi enako - 9,5 vs. 10,5s, končna 200 vs 201, teža 1405 vs. 1393 kg. Oba gume 205/60/16.

Edit: Če gre verjeti njihovim podatkom ima Cruze kompresijsko razmerje 10.5:1, Astra pa 9,5:1. Cruze vbrizg MPFI, Astra EFI.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
SouthPark; samo bi bilo potem več konjev in navora pri Cruzetu, saj za celo sekundo rabiš kar nekaj konjev več
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ja to je edina razlika, ki jo najde Carfolio. Lahko pa tudi lažejo glede podatkov, kolikokrat recimo Avto Magazin izmeri nekaj čisto drugega kot trdijo v tovarni.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
V vsakem avtomobilu imaš menjaknik, ki ima več prestavnih razmerij. Če imata avtomobila enako končno hitrost (pri enakem motorju in pri enaki masi, ki za končno hitrost itak ni pomembna), to lahko pomeni kvečjemu, da ima njuna končna prestava (šesta) enako prestavno razmerje. Pa še to ni nujno, ker gre za različna avtomobila z različnima prečnima presekoma in različnima koeficientoma zračnega upora...

Končna hitrost pa nič ne pove o prestavnih razmerjih, 1., 2. in 3. prestave - oz. po domače Cruz ima te prestave verjetno "krajše" od Astre.

Osnove fizike. F = m * a
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Osnove fizike. F = m * a
ali fičo je mali avto, je rekel naš profesor.
grin1.gif

sicer pa se meni zdi, da gre v tem primeru za enak avto, če bo cena dobro opremljenega dizla za cirka 1500 evrov ali več v minus cruzu, je to verjetno naš naslednji voz ...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ker se ne morem odločiti, katerega bi vzel, mi je uporabnik na nekem drugem forumu predlagal Astro, saj naj bi manj izgubila na ceni od Cruza, pa tudi materiali v Astri naj bi bili boljši.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
ksz...

zgodba je enaka pri najmočnejšem dizlu, 2,0 ctdi z 163 konji. Zadnjič sem gledal chevroleta in videl da ima pospešek 0-100 okoli 8,5 sekund, danes pa gledam astro (posledica sosednje teme, hehe) in vidim da ima za sekundo slabši pospešek, torej 9,5s 0-100.

Glede na konje je bolj pravi podatek od chevroleta, saj je oplovih 9,5s za avto z 160 konji zelo slab rezultat (moja osem leta stara honda ima z 140 konji podatek 9,3s za 0-100kmh, pa je gotovo težji avto)
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Hja, danes sem bil v Opel salonu in sem malo povpraševal, pa mi pove, da če dodam slabih 1000€ za isto opremo, bi dobil 1.6 turbo s 180KM, kateri ima 8.8s do 100. Halo,samo dobre pol sekunde boljši od Cruza 1.4 Turbo-140KM. Ne vem, no....Bom šou po enga 10 let starga Twingota, pa bo mir.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
kaka je pa razlika v ceni med astro in cruzom. seveda enak motor in podobna oprema ...?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.476
5.661
113
Torej verjetno le ne gre za enaka mogorja. Razlika v kompresijskem razmerju mi da mislit, da se ena turbina drugače obnaša kot druga. Zakaj pa imata končno moč enako? Mogoče se pri končnih obratih krivulje poravnajo, na začetnih pa so različne. Lahko da bo en motor vzdržljivejši od drugega, čeprav si verjetno oba delita enake sestavne dele.