Ali je to normalna politika Applovih izdelkov?
Recimo da kupiš ipad v Sloveniji. Zgodi se nesreča in poči sprednje steklo medtem, ko je touch funkcionalnost in vidnost na ekranu brezhibna, ni okvare. iPad je star le nekaj dni.
Na uradnem servisu povedo da se ga lahko popravi (zamenja zgornje steklo) za cca 100eur ampak potem garancija ne velja več. V kolikor želim, da bo garancija veljala še naprej bi mi z veseljem vzeli slabih 500eur za tako popravilo.
Pri HTCju vem, da je garancija veljala naprej tudi po takem popravilu, pa je bila škoda dosti hujša.
Recimo da kupiš ipad v Sloveniji. Zgodi se nesreča in poči sprednje steklo medtem, ko je touch funkcionalnost in vidnost na ekranu brezhibna, ni okvare. iPad je star le nekaj dni.
Na uradnem servisu povedo da se ga lahko popravi (zamenja zgornje steklo) za cca 100eur ampak potem garancija ne velja več. V kolikor želim, da bo garancija veljala še naprej bi mi z veseljem vzeli slabih 500eur za tako popravilo.
Pri HTCju vem, da je garancija veljala naprej tudi po takem popravilu, pa je bila škoda dosti hujša.