App za support

smrkec

Majstr
5. sep 2007
2.099
476
83
Stranke se nabirajo, vsak pa bi komuniciral preko njemu najlažjega načina. Pa ko pride kaka odsotnost, dopust.. tako stranka ne ve, da si nedosegljiv.
Sedaj se uporablja sms, viber, whatsapp...

Ali obstaja app, ki bi bil morda tudi celo brendiran od našega podjetja in bi stranke z nami komunicirale samo preko tega appa.
Da app potem tudi dopušča skupine, mora podpirat slike, video, morda kako autoreplay....
Da vse te chat appe zamenjamo z nekim "uradno oz vsaj na videz bolj profi" appom, ki ima še kako drugo uporabno funkcijo.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.592
1.378
113
Emona / Carnium
Kot live chat in/ali ticketing sistem?
Kako želite da vas stranke kontaktirajo: na email ali preko live chat-a na spletni strani?

Sicer pa iščeš "whitelabel live chat ticketing system".
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.863
750
113
www.jernej.org
Poljuben service desk. Najbolj razširjen (in verjetno tudi najdražji) je atlassian jira. Obstajajo pa zagotovo tudi brezplačne alternative.
 

smrkec

Majstr
5. sep 2007
2.099
476
83
za ticket že imamo.
Ne bi rad preveč mešal teh stvari.
Sem mislil, če obstaja nekaj ala Viber, samo, da ima še kako funkcijo več.

Pa ne sme bit preveč komplicirano, ker za ene stranke je še viber in podobno preveč...

Pa preveč drago tudi ne sme bit, ker šefi ne bodo odobril:)
 

smrkec

Majstr
5. sep 2007
2.099
476
83
Kot live chat in/ali ticketing sistem?
Kako želite da vas stranke kontaktirajo: na email ali preko live chat-a na spletni strani?

Sicer pa iščeš "whitelabel live chat ticketing system".
sedaj pošlje sms ali viber msg ali klic...
in potem iščeš za nazaj kje te je kdaj kdo kotaktiral.
Če sem odsoten terpošlje sms, nima nobenega feedbacka, da se ne bom javil oz ne bo nihče prevzel problema...
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.592
1.378
113
Emona / Carnium
Če imate ticketing sistem, potem preverite ali lahko klic oz. IM sporočila pretvorite v ticket s pomočjo vmesnika, kot je Zapier ali kaj podobnega. Ticketing sistemi pa omogočajo sledljivost, out of office oz. preusmeritve ticketov, grupe itd...če pa je support samo ena oseba, potem ni problem ticketing niti viber :)
 

smrkec

Majstr
5. sep 2007
2.099
476
83
Če imate ticketing sistem, potem preverite ali lahko klic oz. IM sporočila pretvorite v ticket s pomočjo vmesnika, kot je Zapier ali kaj podobnega. Ticketing sistemi pa omogočajo sledljivost, out of office oz. preusmeritve ticketov, grupe itd...če pa je support samo ena oseba, potem ni problem ticketing niti viber :)
mah, naš ticketing app je tako grd in bugast, da nočem niti pomislit o tem...
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.379
1.380
113
Pa si ti dejansko zelis, da te kontaktirajo po vseh mogocih kanalih? Ne bi bilo boljse, da pocasi "vzgojis" stranke in so sluzbene zadeve samo preko maila in naprimer spletnega vmesnika?
Meni bibse zmesalo, da me vsak po neki svoji liniji kontaktira in moram vse to voditi...
 

smrkec

Majstr
5. sep 2007
2.099
476
83
Pa si ti dejansko zelis, da te kontaktirajo po vseh mogocih kanalih? Ne bi bilo boljse, da pocasi "vzgojis" stranke in so sluzbene zadeve samo preko maila in naprimer spletnega vmesnika?
Meni bibse zmesalo, da me vsak po neki svoji liniji kontaktira in moram vse to voditi...
saj zato sprašujem, da bi imel samo en kanal oz vsi na tem oddelku.
99% klicev rešim v 2-5min. Naredi to ali ono, klikni tam... pa sva konec. Če je kaj več, pa ravno tako v teh parih minutah ugotovim, da ga mora nekdo obiskat...
Recimo viber mi je full dober, ker dobim dobro kvaliteto slike in videa in spet takoj vidim kako lahko pomagam. Pa kake grupe imamo z drugimi sodelavci pa še tujino...
Na mms včasih dobim tak video, da sam sebe ne bi prepoznal...
Na emaile odgovorajam/berem zelo poredko. To je pri meni, ko da si poslal pismo. Sem preveč zaseden z drugimi kanali. Da se po emailih dopisujemo kako naj reši problem, pa manj nenergije porabim, da če se vsedem v avto pa se tja odpeljem...
Imam ene tujce take, ki bi vse preko emailov. In potem problem rešujemo po cel dan ali več njih.

Če bi obstajal viber busines, da ga lahko izklopim in naredim preusmeritve... bi bilo vrhunsko. Več ne rabim.

To preko ticketinga se nekaj premika, samo zelo počasi in sistem je tako grd in konfjuzen in bugast, da čim manj preko njega... Saj morda se bodo šefi sami spomenli kaj takega v prihodnosti. Bomo vidli...
 

smrkec

Majstr
5. sep 2007
2.099
476
83
ko sme prebral ime, sem mislil, to-je-to. Samo potem pa gledam pa ne vidim kaj je sploh zares prednost. Vsaj oglašujejo, da je bolj za prodajo? Uporablja kdo to, da bi znal iz prve roke povedat?
Načeloma ima zelo veliko ljudi WhatsApp, tako, da bi to bila kar dobra rešitev.

Pa obvezno vprašanje;
ali se da izklopit, da pošiljatelj ne vidi, če sem prebral ali odprl sporočilo??