ti se najprej odloči če veš kaj je motion control ali ne . motion control je kartuša ki nastavlja "low speed compression damping" in ne high speed kot si napisal. montirana je v zgornji del desne cevi. flood gate imajo vse vile z motion controlom. ene imajo zunanje nastavljivega ene pa notranje nastavljivega ene pa fiksno nastavljenega nenastavljivega. floodgate je varnostni ventil, s katerim nastavljaš kdaj vilca popusti pri stiskanju. torej v praksi recimo nastaviš MC gumb na čisto zaprtega, floodgate pa odpreš do konca. bo vila neobčutljiva na hopsanje, zaviranje ipd, kak bo pa nek hiter udarec bo pa odprlo takoj kot, da nebi blo nobenega blaženja. če Motion control gumb čisto zapreš je vilca zaklenjena (lockout), torej neobčutljiva na nihanje vso to delovanje pa uravnavaš z odpiranjem in zapiranjem luknjice preko katere teče olje .torej bolj odprto več olja steče hitreje deluje, bolj zaprto majn olja teče in počasneje se stiska.
ko boš prvič kartušo videl izven vilce ti bo sistem jasn (zdaj ti očitno ni oziroma poznaš kup izrazov neveš pa kak delujejo in zgledajo v praksi) te še kaj zanima glede RS vilc? kar vprašaj.
očitno še nisi vzel narazen RS vile. Šraufam svojo že od začetka in parim drugim sem jo že poservisiral. svojo sem dobil na peciklu rs recoon 321 air z 100mm hoda, nastavljiv samo rebound. zdaj je ista vila z 130mm hoda in z motion control kartušo (čeprav uradno RS recoon tisti letnik ni obstaja z motion controlom) torej ne skrbi jaz točno vem kaj sem napisal in se nerabim odločat kaj zapiram.
za lažje razumevanje, da boš videl kaj je motion control
rebound (spodnji del desne cevi in hitrost vračanja) nima veze z motion controlom, u turn (zgornji del leve cevi) nima veze z motion controlom, preload nima veze z motion controlom.