Zaradi takih geekov je vsak multiplayer uničen.... pa ni važno od csgo do age.
www.informatics-tech.com
V bistvu 5 minut se tole dela in potem v naslednjih 5 minutah najhitrejši zmaga.
Hja, tule imam nekaj pripomb...

1. Tule gre za stari AOE2 in ne za AOE2DE, o katerem pišem.
2. Gre za vodič, kako premagati računalnik, igra proti računalniku pa ima s pravim multiplayerjem zelo malo skupnega
3. V vsakem primeru obstajajo nekaj pravila, kako najhitreje napreduješ, ampak to NI garancija za zmago in najhitrejši ne zmaga vedno. Ravno to je čar igranja proti dejanskim ljudem - ideje, ki jih imajo nekateri, so včasih zelo zanimive in tudi najbolj bizarne strategije včasih zmagajo. Kaj ti pomaga, če ti do pikice slediš "kuharski knjigi", če se pojavi nekdo, ki ji ne sledi, ampak te ob pravem času napade na pravem mestu s samo tremu švohnimi vojački.
4. Igra ponuja dva načina multiplayerja. Enega klasičnega s "čakalnicami", kjer nekdo organizira igro in čaka, da se nabere dovolj ljudi. Tukaj imaš lahko zmešane totalne začetnike in ultra profije. Drugi način pa je t.i. "ranked" način, kjer se vedno pomerijo isto rangirani igralci. Igralci pa se rangirajo na isti način, kot se rangirajo igralci v šahu, torej s t.i. ELO. Če slabše rangiran igralec premaga boljše rangiranega, pridobi več točk, kot če premaga slabše rangiranega in seveda če izgubi proti slabše rangiranemu izgubi več točk, kot če izgubi proti boljše rangiranemu. Itak pa server med seboj poveže približno enako rangirane igralce. Nekdo z npr. ELO 500 ne bo v tem načinu multiplayerja nikoli igral z nekom, ki ima ELO 1200.