ADAC 2008

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18

ADAC je objavil statistiko okvar vozil za lansko leto. Nič novega, Nemci najbolj zanesljivi.
Japonci vsako leto slabši, z vedno več okvarami. Honda Civic krepko na zadnjem mestu v svojem razredu, še posebej letniki 2008, ki so eni najbolj pokvarljivih v celi statistiki. Mazde 2/3/5/6 tudi pri repu v svojih razredih. Slabe vse Toyote razen Aygo.

Ni več mita o japonski zanesljivosti
evil.gif


ADAC
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.934
6.977
113
Kaj te majo to. P206 CC dajo med športne avtomobile? Med BMW 3 coupe, marcedez SLK in CLK?!

Kako se naj sploh bere ta lestvico, kaj so te stevilke?
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Okvare na 1000 avtov v lanskem letu, po posameznih letnikih. V Nemčiji, kjer je moral ADAC posredovati.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
myth busted

kaj pa vem , za stare japonce 8 let in vec, se kar vlja, da nimas z njimi nobenih porblemov, za nove jajce pa ne vem.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Te ADAC statistike je treba jemat z rezervo. Ker ADAC vse manj napak prestreže sam, saj imajo razne avto firme svojo asistenčno mrežo in celega kupa pojebanih avtomobilov ADAC ne vidi niti na daleč. Časi, ko je večino pokvarjenih avtomobilov na cesti prestregel ADAC so mimo.
Je pa dejstvo, da odkar so japonske znamke prenesle proizvodnjo v Evropo, da njihova kakovost trpi. Zelo malo avtov japonskih znamk prodanih v EU je Made in Japan. Izjema je kaka Mazda (razen stare Mazde 2 ki je bila delana v EU).

Ogo
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Vseh okvar, kjer je ADAC posredoval je bilo lani 325.000, 3.5 % manj kot predlani. Nobena firma nima tako razvite servisne mreže na cesti.
 

Ateist

Fizikalc
9. jan 2009
2.254
0
36
Na svojem
Pa saj se ne morejo japonski avtomobili primerjati z nemškimi. Ne rečem ,da so slabi ampak ni ga čez Nemca.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Jaz ti pa samo povem, da vse več avtomobilov pošlepajo na servis ne ADACovi tovornjački. In problem je v tem, da gre za cele blagovne znamke, ki imajo speljano asistenčno pomoč mimo ADACa. Posledično zanesljivost, predvsem rangiranja med modeli in znamkami pač upada. Ker imaš lahko cele blagovne znamke, ki so se tudi kvarile, pa nobeden od avtov ni pristal pri ADACu, ker so jih pošlepali drugi. Le v razmislek ...

Ogo
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Točno tako. Če ima ena firma odlično urejeno lastno asistenco potem se lahko najbolj kvari pa bodo lahko prvi.

JDP pa na prvih 6 mest postavlja japonske modele
hysterical-1.gif


Adac pa nekaj povsem drugega
aplauz.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne mislim hvalit Japonce, ker tudi sam trdim, da odkar so začeli proizvajat v EU, je tem modelom začela kvaliteta trpet. Je pa treba razumet ADACove podatke in predvsem morebitne anomalije v njih. In to, da so nekatere znamke speljale asistenčno pomoč mimo ADACa je lahko velika luknja v ADACovih podatkih.

Ogo
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik Ateist pravi:
Pa saj se ne morejo japonski avtomobili primerjati z nemškimi. Ne rečem ,da so slabi ampak ni ga čez Nemca.

Word!
467716-post_slo.gif


Vidim pa, da vozim izjemno zanesljivo vozilo!
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.693
556
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
ti si ziher en velik strokovnjak, v podrobnosti poznas celotno servisno mrezo v DE,

dej nalepi vir in stevilke, ki jih tako napamet nabijas o tej organizirani servisni mrezi blagovnih znamk
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
KLIK

Če koga jebe nemščina - neodvisna raziskava je pokazala, da večina članov kliče ADAC in ne mobilne garancije proizvajalca avtomobila.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Japonci so predvidevali recesijo bistveno prej, kot ostali svet. In tu se pozna kvaliteta njihovih izdelkov. Napovedujem; nakup novega avta letnik 2009, 2010 je popolnoma zgrešena investicija, saj proizvajalci že na polno "šparajo" s kvalitetnimi materijali!
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
ksz...
ADAC je imel konec leta 2007 16 milijonov članov! Torej vsak, ki plača članarino ima pri prevozih popust, al pa mogoče v kakem paketu tut zastonj! Torej je jasno da boš poklical Gelbe engel!
evil.gif


Gegenstand Mio. € Anteil
Hilfeleistungen (Pannenhilfe, Transporte) 272,2 45%
Mitgliederservice (Beratung, Karten usw.) 116,0 19%
Information (Motorwelt, Werbung usw.) 104,5 17%
Zuführung zum Vereinsvermögen/Rücklagen 100,1 16%
Sport 17,1 3%
Summe 609,9
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik scott pravi:
KLIK

Če koga jebe nemščina - neodvisna raziskava je pokazala, da večina članov kliče ADAC in ne mobilne garancije proizvajalca avtomobila.

Večina je lahko že 51%. Že 10% okvar speljanih na drugo asistenco pa lahko pomeni anomalije v rezultatih. Sploh pa, če so bile drugam speljane celotne znamke ali modeli avtomobilov.
wink-1.gif

Drugo kar je treba povedati, da se ADACa verjetno poslužujejo lastniki starejših avtomobilov. Novejše skoraj ziher pohopsajo asistence znamk, če le te to nudijo in povečini nudijo. Eni sicer preko ADAC, drugi pa spet povsem mimo.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Japonci so predvidevali recesijo bistveno prej, kot ostali svet. In tu se pozna kvaliteta njihovih izdelkov. Napovedujem; nakup novega avta letnik 2009, 2010 je popolnoma zgrešena investicija, saj proizvajalci že na polno "šparajo" s kvalitetnimi materijali!

Glede na statistike nič ne kaže na to, da bi Japonci kaj od tega predvidevali in da je upad kvalitete japonskih znamk posledica recesije. Bolj je posledica prenosa proizvodnje v Evropo.

Kakšne bodo posledice recesije na kakovost avtomobilov, pa bo vidno šele čez leto ali dve, oz. zelo verjetno šele čez 3 ali več let. Ker prevelike količine napak znotraj garancijske dobe si ne želi privoščit nihče, ker jih to orenk stane in lahko pomeni takojšnji bankrot. Obdobje po garancijskem roku, pa je povsem druga zgodba ...

Ogo
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
nobena firma, ki da nekaj na ime (to je verjetno večina) ne bo riskirala s neko škart robo neglede na krizo, tako vsaj jaz mislim! Ko je enkrat ime močno umazano in si na takih lestvicah na koncu to ne pomeni kaj dobrega!
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Problem je le, da če si recimo pred bankrotom, te ne briga dosti, kaj bo čez 5 let. Poiskušaš situacijo krpat iz dneva v dan, da bo jutri firma še delovala in ti recimo električarji ne odklopijo štroma. Dolgoročna prihodnost postane stranskega pomena.

Ogo
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Če si pred bankrotom ne gledaš kaj bo čez pet let ampak gledaš da lahko še čim več odneseš!
evil.gif