A se evropski proizvajalci vračajo?

mtl

Guru
19. jul 2007
11.081
739
113
Kras
www.mtl.si
A so evropski proizvajalci počasi doumeli, katere so njihove dejanske prednosti in bo prišlo do preobrata?
BMW se mi zdi, da je šel z Neu Klasse v pravo smer. Dizajn, ki črpa iz zgodovine, kvaliteto izdelave naj bi tudi končno obrnili (čeprav še ni na nivoju).
Sedaj pa še Audi predstavlja novo smer:
In ne samo to: baje naj bi ta kupe tudi dejansko šel v proizvodnjo. :cheer:
 

shift

Guru
20. jul 2007
10.248
2.815
113
za šankom
Ni problem v dizajnu, problem je v zanesljivosti, problem je v uporabljenih materialiah v izdelavi kabine, grd avto še nekako požreš da pa avto brez večje okvare ne obrne 100.000km pa pač v letu 25 ne, sploh, če ti za reciklirano plastiko in poliester in cel liter motorne prostornine zaračunajo 3x več kot leta 2014,ko so bili materiali v notranjosti veliko boljši, motorji zanesljivejsi, odzivnejsi
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Vprasaj

Guru
15. avg 2008
1.553
505
113
Ljubljana
Ni problem v dizajnu, problem je v zanesljivosti, problem je v uporabljenih materialiah v izdelavi kabine, grd avto še nekako požreš da pa avto brez večje okvare ne obrne 100.000km pa pač v letu 25 ne, sploh, če ti za reciklirano plastiko in poliester in cel liter motorne prostornine zaračunajo 3x več kot leta 2014,ko so bili materiali v notranjosti veliko boljši, motorji zanesljivejsi, odzivnejsi
Realnost je da, da če bi znamke delale prezanesljive avtomobile, bi propadle. (glej kiks Mercedez in w123, mogoče si že misliš kak legendarni stroj ampak ta projekt je skoraj pokopal Mercedeza) Ekonomija prva lekcija: ne zapiraj si cash flow.
Avto v Evropi ni neka luxuzna dobrina več, in dokler se zadeva obrača hitreje - tako velika industrija je dovolj delovnih mest.

Če boš naredil izdelek ki je iztrošni predobro, boš na dolgi rok propadel, ker ne boš moral vztrajati z konkurenco.

V razmislek: Povprečna starost avtomobila v Sloveniji je cca 12 let (garancije/jamstev novih so okoli 4-6 let) Avti so v povprečju narejeni do 300.000 km ali 15 let - obstaja razlog zakaj je tako.

Jaz ne vem katere avte ti voziš, ampak lahko ti povem da vsako generacijo novega avta ki sem ga imel, je bilo udobje večje in motorji zmogljivejši. Od stare slave se nisem vozil.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.072
2.201
113
Dafuq? Za solidno stanovanje dobiš 10 solidnih avtomobilov drgač....
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.468
2.023
113
41
A so evropski proizvajalci počasi doumeli, katere so njihove dejanske prednosti in bo prišlo do preobrata?
BMW se mi zdi, da je šel z Neu Klasse v pravo smer. Dizajn, ki črpa iz zgodovine, kvaliteto izdelave naj bi tudi končno obrnili (čeprav še ni na nivoju).
Sedaj pa še Audi predstavlja novo smer:
In ne samo to: baje naj bi ta kupe tudi dejansko šel v proizvodnjo. :cheer:
Jaz mislim, da se "vračajo" oziroma se stvari vracajo v ravnovesje.
Kitajci imajo nekaj tehnicnih bombonckov, a so podobno kvalitetni tudi enaki cenovno.
Tesla je zaspala, tega sploh ne razumem, iz liderja pri EV so zdaj v sivem povprečju.
Nemci pa so v zadnjem dobrem letu zraven ICE tud nadomestili zaostanek pri EV.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.276
6.606
113
Tesla je zaspala, tega sploh ne razumem, iz liderja pri EV so zdaj v sivem povprečju.
Saj je na vsakem področju tak. Ko nimaš konkurence se zgodi to in potem ko te nekdo prehiti si v trenutku tak zadaj da brezveze.
Pol pa daj še zraven majstra od majstrov, ki vse to vodi. Pa tak ni čudno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.377
3.961
113
Ni problem v dizajnu, problem je v zanesljivosti, problem je v uporabljenih materialiah v izdelavi kabine, grd avto še nekako požreš da pa avto brez večje okvare ne obrne 100.000km pa pač v letu 25 ne, sploh, če ti za reciklirano plastiko in poliester in cel liter motorne prostornine zaračunajo 3x več kot leta 2014,ko so bili materiali v notranjosti veliko boljši, motorji zanesljivejsi, odzivnejsi
 
  • Všeč mi je
  • Wow
Reactions: brane_new in tony

wilburxxx

Guru
Izključen uporabnik
29. sep 2010
5.585
490
113
Dafuq? Za solidno stanovanje dobiš 10 solidnih avtomobilov drgač....
Kaj je zate solidno stanovanje in kaj soliden avto?
Ok, malce sem namenoma pretiraval, samo npr cena osnovnega passata je 40k€, najcenejša eu jajca so cca 20k€, osnovna plača 65% zaposlenih je cca 1000€, penzije še slabše.
Stanovanje, ja so precenjena, samo za 240k€ smo lani postavili hišo 150m2 na 1000m parceli, katera je že vseljena, s tem da je še rušenje stare (200 let stare) pa to ne nekje v Halozah.

Kolk avtov bi moral zamenjati, za življenjsko dobo hiše?
Cene so ponorele, vrednote folka pa še bolj.
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: Ytbnd in ksi

Vprasaj

Guru
15. avg 2008
1.553
505
113
Ljubljana
Kako avto ni luksuzna dobrina? Pri teh cenah? Srednje soliden avto s ceno stanovanja!?!
Noro sami miljonarji tu na alterju.
Soliden avto dobiš pod 1000eur
solidno stanovanje dobiš pod 40.000 eur oz 211 eur/mesec
Če pa tebe matra stanovanje na terasi Schonbruna (upam da sem prav napisal), pa novi avti na Mercedezu, pa to ni moja stvar.

Hotel sem dokazati, da z neko povprečno plačo 1500 eur (če hočeš vsaj malo delati) se da dobiti vse to brez problema.

Hudič je v standardu, ki ga nekateri imate v glavi.

1757260813916.png

1757260777491.png

Vse ostalo
 

wilburxxx

Guru
Izključen uporabnik
29. sep 2010
5.585
490
113
A se ti zdi smiselno na tvoj zapis o proizvajalcih sedaj vlečt 21 let star avto v primerjavo ?
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

mtl

Guru
19. jul 2007
11.081
739
113
Kras
www.mtl.si
Ni problem v dizajnu, problem je v zanesljivosti, problem je v uporabljenih materialiah v izdelavi kabine, grd avto še nekako požreš da pa avto brez večje okvare ne obrne 100.000km pa pač v letu 25 ne, sploh, če ti za reciklirano plastiko in poliester in cel liter motorne prostornine zaračunajo 3x več kot leta 2014,ko so bili materiali v notranjosti veliko boljši, motorji zanesljivejsi, odzivnejsi
To se okvirno strinjam, sploh glede materialov. Čeprav očitno čisto zadnji predstavljeni modeli nakazujejo na to, da se to počasi spreminja.
Je pa glede cene potrebno upoštevati tudi dejansko inflacijo in pa dejstvo, da imajo najnovejši avtomobili bistveno več zakonsko zahtevane opreme noter, recimo asistence in čiščenje izpuhov (filtri trdih delcev tudi pri bencinarjih),...
Kar pa seveda še vedno ne opravičuje v celoti tako visokih cen.

Glede zanesljivosti pa tudi, čeprav že 2014 zadeva ni bila ravno čista glede tega.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
14.017
5.653
113
Če je avto precenjena dobrina ali ne, se da najlažje ugotoviti s tem, da pogledate vrednost velikih avtomobilskih koncernov in primerjate denimo s proizvajalci igračk, kot je denimo Apple.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
19.330
2.486
113
Tistile video o slabih komponentah v avtih.
kdo ima profit, ko se ti pokvari avto? Proizvajalec delov in servis. Oba nimata besede pri konstrukciji vozila.
Če so originalni deli - od koga - res tako dragi, bi moral after market blesteti. bodo pa kitajci naredili del za 1 € če se tu ne splača!
sem izdeloval originalni del za WV in bil plačan 3€/kos - material in delo. Kos se je prodajal v trgovini za 30€. Nikoli ga ne rabiš zamenjat. no skoraj nikoli :)
 

cerveza

Pripravnik
9. sep 2012
56
26
18
Pred kratkim je EU sforsirala, da se morajo deli v telefonih zamenjat, ko se pokvarijo oz. da jih morajo proizvajalci telefonov zagotovit. In kaj naredi apple? Da take cene na posamezne rezervne dele, da je cenej kupit nov telefon.
Podobno je pri EVjih, ko cenijo novo baterijo več, kot pa je nov avto vreden.
Pa zakaj zaboga tlačijo tako velike gume gor?
Kaj je narobe s 15colami? Ne pa da moraš celo premoženje plačevat za 20col vsakih par pet. Da to, da moraš za vsako najmanjšo menjavo se povezovat na njihove stežnike, tako da še.12v akumulatorja ne moreš več sam menjat. Vračajo se proizvajalci še bolj pohlepni.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.482
12.925
113
vračajo se ssamo na papirju in videih... ko enkrat nek x3 in glc staneta med 60 in 100 jurji...kaj bo z X5 in večjimi, 200k€?
in potem t cross electric bolje opremljen med 35 in 40... nore gobe.

in da je hec še večji, kitajc ne spušča cen, prodajal bo pač 1 do 2kilo pod nemško konjenico. Tako da, gotofo vse skup. oziorma, ostanejo nam clioti opipani.
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

Hanzi

Guru
27. jul 2007
50.015
8.192
113
pri taščici
Pred kratkim je EU sforsirala, da se morajo deli v telefonih zamenjat, ko se pokvarijo oz. da jih morajo proizvajalci telefonov zagotovit. In kaj naredi apple? Da take cene na posamezne rezervne dele, da je cenej kupit nov telefon.
Podobno je pri EVjih, ko cenijo novo baterijo več, kot pa je nov avto vreden.
Pa zakaj zaboga tlačijo tako velike gume gor?
Kaj je narobe s 15colami? Ne pa da moraš celo premoženje plačevat za 20col vsakih par pet. Da to, da moraš za vsako najmanjšo menjavo se povezovat na njihove stežnike, tako da še.12v akumulatorja ne moreš več sam menjat. Vračajo se proizvajalci še bolj pohlepni.
Za gume je kriva teza in moc motorja.
Zakaj ima stari bmw i3 tiste 19/20" v me od motorja na avtu mi pa tudi ni jasno. Lahko bi dali neke bolj standardne dimenzije.
20" sploh ne dobis zimskih