A obstajajo testi starih gum?

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Povsod, v raznih avtorevijah itd...lahko zasledimo teste novih gum, ki so, kao, boljše ali slabše..
Ampak nikjer ne zasledim, kakšnih testov, kjer bi testirali eno, dve, tri....leta stare gume.
Katera guma se hitreje stara? Ker lahko je ena guma, ki je nova res boljša, ampak po enem letu starosti je pa slabša od najslabše, ker se zmes gume pač hitreje oziroma različno stara. Goodyearka je po mojih izkušnjah že en tak primer. Prvo leto, oziroma sezono dobra, naslednje leto pa šrot.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Stare Bridgestone Potenza držijo do konca vrhunsko. Eto, iz prve roke ...
cool-1.gif
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
jaz spremljam to stran - niso ravno testi, so pa uporabniške izkušnje.

http://www.tyrereviews.co.uk

kar se tiče mojih izkušenj - Fulda Progress Carato, je bila nekje tretjo sezono slabša od zdrajsane zimske, ki sem jo potem naslednje leto zvozil do konca čez poletje.drsela že na suhi, na mokri mi je večkrat drselo. potem sem dal gor Fuldo EcoControl, 2x zaporedoma, vrhunske gume, sem bil res zadovoljen z njimi, tako s samim oprijemom v različnih situacijah kot z obrabo. zimske sem imel Dunlop 3D in 4D, obakrat zelo zadovoljen, razlika je bila edino v glasnosti, ker sta bile obe precej glasne, pa je bila stara Toyota Avensis tudi sama precej glasna ...
tongue-1.gif


na Hondi sem imel Fuldo Sportcontrol, je bila super, ampak več kot dve sezoni profil ne bi zdržal (po cca. 25.000 km je bilo še nekje polovica profila). zimske pa so bile Conti 850TS, tudi zelo zadovoljen, se mi zdi, da v tistih 20.000 km kar sem jih naredil, ni šlo prav nič profila ...
tongue-1.gif


sedaj imam kombinacijo Michelin Primacy HP in Pirelli Cinturato Winter - prva je res odlična, trpežna, počutim se varno v vseh vremenskih razmerah poleti, Pirelli je pa snežni grizli, res grize, ko sem že mislil, da bo treba se ustavit, je še vedno šlo naprej in čez prelaz ter potem v dolino v močnem sneženju in s kar nekaj snežne podlage. včasih imam feeling, da v dežju nenormalno držijo, skoraj bolje kot na suhi. ravno zaradi tega bi jih mogoče že kar zamenjal za letne, da jih prihajajoči topli dnevi ne ubijejo ...
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Tole pa ne verjamem...
Sem se drsal z PC2, drsam se z A4, semperitke pa sem imel.pred 15 leti ali celo 20

Mati ima zimski 2 Semperitki 2011 in dve 2012 - začuda vse 4 še vedno primejo pri zaviranju, v snegu ni težav... Profila pa tudi še veliko.

Če sam nebi sprobal prav tako nebi verjel.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Mogoče samo jaz preveč pričakujem od gum, ali pa mi nekako uspe ugotoviti meje gume (ker jih pogosto namenoma ugotavljam). Bolje 100x namenoma kot enkrat ne namenoma.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
ksz...

3 leta stare bridgestone turanza=polom na mokri cest
3 leta stare bridgestone blizzak=polom na mokri cesti
bridgestona ne kupujem več
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
ksz
Hmmmmm.....
Žeže, ampak to kar pišete, so osebne izkušnje, ki ne temeljijo na sočasni primerjavi ostalih gum....

Mene zanima če kje obstajajo taki testi starih gum, kot obstajajo testi za nove gume.
npr
Nove gume, predvidevam, testirajo na istem avtu na isti podlagi na istih pogojih...........in potem napišejo poročilo zavorno pot itd.....

Ne vem, a ni na tem forumu tud en avtomagazinovec, ki bojda testira gume?

Po mojem bi bil test rabljenih gum nekako verodostojen, če bi npr za test istočasno uporabili recimo 10 ENAKIH avtomobilov, vendar bi na vsak avto namestili drugačne gume. Torej 10 različnih firm gum na enak avto, ki bi prevozil nekje primerljivo število kilometrov na primerljivih pogojih, primerljivi obrabi ..... Se pravi, da bi se na začetku leta prvi avto obulo v Bridgestonke, na drugi avto mishelinke, tretji avto godjearke, četrti Sava, itd......in potem po enem letu ali eni sezoni vožnje na teh gumah, bi sledil test, ki bi pokazal, ali je vrstni red rezultatov stare gume še zmeraj enak vrstnemu redu rezultata kot je bil takrat, ko so testirali novo gumo.

Če bi npr na enaka službena vozila namestili različne gume in bi potem po enem letu testirali.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pa pri starih gumah je faktor celega kupa zadev. Staranja, obrabe, poškodb in še česa zraven.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Takega neodvisnega testa ne boš našel. Predrago za naredit, če hočeš naredit korektno ...
Predvsem pa je pod vprašajem relevantnost. Kje dobiti 2 kompleta rabljenih gum, ki so bile izpostavljene ekvivalentnim dejavnikom, da bi jih lahko potem medsebojno primerjal?
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Takega neodvisnega testa ne boš našel. Predrago za naredit, če hočeš naredit korektno ...

Zanimivo. Sej novinarji tudi pišete brez konkretnega testa o letnikih pnevmatik...zakaj pa še tukaj ne napišete kar nekaj na pamet?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Takega neodvisnega testa ne boš našel. Predrago za naredit, če hočeš naredit korektno ...
Predvsem pa je pod vprašajem relevantnost. Kje dobiti 2 kompleta rabljenih gum, ki so bile izpostavljene ekvivalentnim dejavnikom, da bi jih lahko potem medsebojno primerjal?

Saj prvim. Če bi hoteli korektno, bi morali gume samo postarat v nadzorovanih okoliščinah ... No way ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ice pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Takega neodvisnega testa ne boš našel. Predrago za naredit, če hočeš naredit korektno ...

Zanimivo. Sej novinarji tudi pišete brez konkretnega testa o letnikih pnevmatik...zakaj pa še tukaj ne napišete kar nekaj na pamet?

A res? Kaj pa pišejo na pamet o letnikih?
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Takega neodvisnega testa ne boš našel. Predrago za naredit, če hočeš naredit korektno ...
Zakaj pa ne? Ne razumem v čem je problem????? Zakaj drago?
Imam predlog
10 službenih vozil obujte v različne gume, kombinirajte avte med sabo, da bodo gume imele enako kilometražo za sabo in jih po enem letu stestirajte na istem avtu.
Eni reviji, ki se ukvarja s testiranjem avtov in testiranjem gum, po mojem to ne bi smel bit tak problem. Saj imate dovolj službenih vozil, a ne? Al pa se povežite z nekom, ki mogoče ima dovolj vozil. Kakšen čistilni servis ima sigurno dost službenih vozil.

@SJTV1, a ne delaš ti za Avtomagazin?
Če boste pri reviji slučajno zagarabili za moj predlog, hočem provizijo za idejo.
grims-1.gif



Sicer, če se bojiš o korektnosti takih testov, je pravzaprav vprašljivost korektnosti pri vseh testih prisotna. Ker, npr, če nekdo zimske gume testira na enem avtu, nekdo drug pa enake gume testira na drugačnem avtu, je v tovrstni test zmeraj lahko vprašljiv.
Sploh pa so testi gum zmeraj vprašljivi, ker se testi izvajajo na različni podlagi, različnem asvaltu, različnih avtih in konec koncev na različnem snegu. Tudi sneg se prekleto razlikuje od snega, pa čeprav je mogoče iste temperature. Da pa na vsakemu avtu bremze drugač delajo, pa itak vsak ve.
Tako da vsak tak test gum je bolj tako tako, več ali manj za lase privlečen, ampak določene informacije pa le dobiš....