45 dnevni rok

birca

Pripravnik
26. okt 2007
424
19
18
Pozdravljeni!
Izdelek sem naročil preko interneta. V enem tednu sem ga poslal nazaj zaradi okvare preko pošte. Zanima me, kdaj začne teči 45 dnevni rok? Imam le potrdilo, ki sm ga prejel na pošti, ko sem poslal izdelek v spletno trgovino.
 

CyberShot

Pripravnik
2. jun 2008
523
0
16
Maribor
Za nakupe preko interneta velja 30 dnevni rok za vračilo denarja, vendar ti najbrž misliš rok v katerem ti morajo izdelek popraviti ali nadomestiti z ekvivalentnim, ta pa je 45. Velja pa najbrž takrat ko ga oni dobijo. (datum podpisa prip.pošiljke).
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
po tednu dni zahtevaj novega, oziroma tega vrneš in naroči novega
 

birca

Pripravnik
26. okt 2007
424
19
18
Zahteval sem novega,ampak niso hoteli slišati. Rekli so mi, da moram počakati, da se vrne iz servisa. Da sem ga lahko sam poškodoval. Plačal sem pa ob prevzemu.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.594
9.813
113
40
MB
najboljše bi to blo reklamirat na pošti ane
wink-1.gif
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.900
640
113
Preberi si cel 43 člen ZVP:
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200498&stevilka=4288

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Pa tole ti bo tudi v pomoč:
Citat:
Vprašanje številka 00157, objavljeno dne 9. 4. 2009



Kaj mora podjetje kot prodajalec vrniti potrošniku, ki po nakupu v spletni trgovini v skladu s pravico po 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov odstopi od pogodbe in podjetju vrne prejeto blago?

Odgovor:



V skladu s prvim odstavkom 43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) mora podjetje potrošniku, ki je izkoristil pravico do odstopa, vrniti vsa opravljena plačila. V skladu s šestim odstavkom 43.č člena pa je edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, lahko le neposreden strošek vračila blaga.



Glede na v prejšnjem odstavku zapisana zakonska določila mora torej podjetje, ki se je odločilo izvajati prodajo blaga preko interneta in se je hkrati npr. odločilo potrošnikom omogočiti plačilo po povzetju s posredovanjem Pošte Slovenije, potrošniku, ki izkoristi pravico do odstopa od pogodbe, vrniti tudi vsa opravljena plačila, povezana z nakupom - ne zgolj kupnine in stroškov pakiranja in pošiljanja, ki jih je potrošnik plačal podjetju, ampak tudi strošek oziroma provizijo, ki je bila zaradi plačila preko povzetja plačana Pošti Slovenije.



Strošek vračila blaga podjetju pa nosi potrošnik, ki se je odločil izkoristiti pravico do odstopa.
http://www.ti.gov.si/si/pogosta_vprasanja/vsa_vprasanja/vprasanje_00157/
 

birca

Pripravnik
26. okt 2007
424
19
18
Hvala vam za odgovore. Aparat sem prejel po pošti, čez dva dni ga vrnil prodajalcu. Izjavil sem, da hočem nov aparat. Njegov zagovor je bil, da mi je lahko ta aparat padel po tleh oz. ga je pošta poškodovala in da čaka odgovor iz uradnega servisa.
Sedaj je šlo mimo že preko 30 dni.
Skliceval se bom edino na ta 45 dnevni rok, ko bo le ta šel mimo.
 

BeerBelly

Pripravnik
5. dec 2007
445
1
18
Obišči stran
Pri nakupu preko spleta oz. kataloga imaš pravico vrniti izdelek v 15 dneh brez pojasnil. Lahko tudi uveljavljaš stvarno napako, če je poškodba mehanske narave. Ne smejo te pa skenslati in stvar vzeti v garancijo...imaš tudi druge možnosti.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.594
9.813
113
40
MB
niso vzeli v garancijo, to je pač običajen postopek, če vračaš nekaj pa želiš denar nazaj, mi je logično, da se da stvar na servis, da se preveri če je res v prvotnem stanju ?

al bi moglo bit tak, da pač vrneš eno scotano zadevo pa gnar na roke, trgovec se pa naj pol j*be s tistim ?
wink-1.gif