Letos je 24ur.com začel s temo o jedrski energiji, pri čemer ne mine teden, da pod rubriko "Poletno branje" ne objavijo članka.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/slovenija-in-jedrska-prihodnost.html
Ne bom se spuščal, o tem, kaj menim o jedrski energiji, ipd. Menim pa, da so ti članki namenjeno lansirani, sponzorirani preko znanih marketinških agencij z namenom, da se javnost pripravi v izgradnjo JEK2. Poudarjam, da ni namen tega posta razprava z varnosti, smotrnosti ipd., ampak o tem, da so tole začetki oz. priprava za krajo denarja. Po mojem osebnem mnenju je scenarij sledeč.
Pa da vidimo...
https://www.24ur.com/novice/slovenija/slovenija-in-jedrska-prihodnost.html
Ne bom se spuščal, o tem, kaj menim o jedrski energiji, ipd. Menim pa, da so ti članki namenjeno lansirani, sponzorirani preko znanih marketinških agencij z namenom, da se javnost pripravi v izgradnjo JEK2. Poudarjam, da ni namen tega posta razprava z varnosti, smotrnosti ipd., ampak o tem, da so tole začetki oz. priprava za krajo denarja. Po mojem osebnem mnenju je scenarij sledeč.
- POP TV in A Kanala sta začela z obveščanjem širše javnosti o jedrski energiji
- Celotna kampanija je pripravljena s strani zunanje marketinške agencije v sodelovanju z POP TV in A Kanal
- Kapital kampanije prihaja iz ZDA
- Ustvarilo se bo pozitivno mnenje o JEK2 in o tem, da ga nujno potrebujemo
- Dobavitelj opreme bo https://westinghouse.com/
- Največja podpora bo prišla iz desnice (na konci se bodo okoristili tako levi, kot desni)
- JEK2 bo tretji TEŠ6. Drugi TEŠ6 bo namreč drugi tir.
Pa da vidimo...