2 vprašanji za torek

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.145
113
Znancu na 1,6d motrju (PSA) pade moč motorja v 3.prestavi pri 2200 klecne in začne boost padat do 2800 recimo, potem pa spet dobi moč. V 2.prestavi dela normalno- po mojem mnenju, tudi v prostem teku. Najbolj občutno in tudi na grafu (prosto po Torque) je viden prav padec boosta in s tem moči.
Kje so lahko težave? Turbina? PDF filter? senzorika? ventil kak?

2. Diski, tresenje pri zaviranju, disk vizuelno kot nov, kak mm ali 2 obrabe. Ali je disk zvit? ali slabo naseda? Kje so lahko razlogi, ali bolje kar dva nova diska kupit.?

tnx za kakšno idejo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
Pri VAGu mel kolega podoben primer.....kupu ze N75 venril na turbini....nakonc ugotovil da je mel zabasan zracni filter (servis racunal menjal pa ne....vag pac)

Diski.....lah ma rjo na pestu pa rja napihne....pa niso lepo usedeni.....lah se pregrevajo....2mm obrabe je ze za velik!
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.145
113
ma na disku je tolk da čutiš rob, ni ono znucan pa hin..ce bi bil do konca znucan, bi itak znanec menjal brez vprašanj.

glede turbine pa oziroma moči, pa mi ni jasno da je se to dogaja v 3.prestavi. A računalnik ve v kateri prestavi imaš?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
Sej kolegu je tud v različnih prestavah različno morilo motor.....pač turbina ni mogla posesat količine zraka ki ga je hotla...in pol ECU prilagodi količino goriva....

Totalno zabasan zračni filter
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.145
113
menjali dizel filter, avto ni več vžgal...je potem prišel mojster pa noter nasprical "starter" sprej, ker drugače skoraj ni šanse da ga ponovno vžgeš. Med suhim verglanjem je motor tolk metalo sem pa tja,da smo mislili da ga bo utrgalo... no to je očitno pomagalo za trenutek, saj avto zdaj normalno vleče tudi nad 2400 vrtljaji.

2. zaviranje ne trese več, očitno so se ploščice ali disk vsedle al neki... zaenkrat baje vse dela..
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.145
113
Se mi zdi pošteno, da napišem zaključek zgodbe. (sem vmes že pozabil).

1. Težava je bila s turbino in sicer se je počasi vrtela, ker je bila zabasana od zažgane nafte - verjetno posledica puščanja dize al neki takega. Tudi žarilne svečke so nagajale, zato DPF čiščenje ni bilo učinkovito in se je sčasoma tudi za zabasalo.

Epilog: obnova turbine, menjava svečk, hitri servis s filtri in oljem + delo in račun = 670 €

2.Trese baje tudi ne več, očitno so se kolesa in diski in ploščice vsedli, tako kot treba.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
hja...posledice so odpravljene.-...kaj pa vzrok?

(nekje je prišla noter ta 'zažgana nafta'...če se to ni poštimalo bo čez pol leta zgodba ponovljena...)