1.4 hdi/tdci 68 KM nekaj vprašanj

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
A je to en in isti motor v PSA in Fordu?
So kakšne posebne težave? Baje so vsi mastni in pa kolikor sem zasledil se tudi turbine kar iščejo (cena ranga 500+ EUR).
Na kaj biti pozoren pri rabljenem? Baje naj bi imel cca. 90.000 km in 4 leta, kdaj pride velik servis in pa kakšen strošek je to? Se mi zdi, da bo to ravno sedaj zadelo
evil.gif
.
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
isti je ja, mastni so kr radi, jermen se menja pr 240000km, za šraufat je pa tud svoja zgodba...natlačen use, da je kr čudn...razn turbine k jo zamenaš med malco...
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Tesnila pod inektorji popustijo pred 100.000 km in zacne pihati kompresija,sledi demontaza vseh inektorjev popravilo baz in montaza z novimi tesnili.
Strosek je minimalen.
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
strošek je minimalen, če grejo šobe normalno ven v takem primeru ki ga ti omenjaš, dugače pa so cele scene okrog tega, namreč saje se prekleto zabetonirajo med šobo in del glave v katerem so šobe in to razkopat ni enostavno...
confused-1.gif
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Ce je delo opravljeno ob prvih simptomih in se ne caka ni nobene panike,ce pa pride zalito je potrebno pravo orodje ki res veliko stane,so pa zunaj zelo hitro.
 

lojtra

Pripravnik
6. jul 2008
60
1
8
Pozdrav. Kakšni so pa prvi simptomi izgube kompresije? Kako lahko to fizično vidiš, ko pogledaš motor? Hvala in lep pozdrav
 

lojtra

Pripravnik
6. jul 2008
60
1
8
Citat:
Uporabnik jakkaa pravi:
najprej boš zavohal smrad po izpušnih plinih pa vse bo črno pri motorju...

No, jaz sicer nimam vse črno po motorju, imam pa črno, oz. umazano od olja na steni za motorjem levo. Če gledaš v smeri odprt pokrov motorja, zadaj levo za filtrom zraka motorja. Se mi zdi, da gre nekje ven ta umazanija od olja med plastiko pokrova ventilov in tesnilom vmes. Je to možno? drugače pa se mi zdi, da motor dela normalno, včasih edino se mi zdi, da malo cukne (ni, ni od klime). Baje, da če hočeš menjati tisto tesnilo, da je potrebno jemati cel pogonski jermen dol in cela štala s tem.... Je kaj resnice v tem? Kakšen je strošek?

Hvala in lep pozdrav.