Nissan X-Trail 2005-2006, 2.2 dizel

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.511
1.930
113
na temni strani lune
Ker si nekaj ogledujem v tej smeri, me zanima kaj si mislite o teh SUV-ih.

Rabil bi ga dnevno za cca. 30-50 km (v kosu po cca. 15-20 km) v hrib in dolino
grin1.gif

Pozimi je dostikrat sneg (700m nadmorske višine, sicer na primorskem ampak vseeno).

Torej kaki + oz. - z motorjem, uporabnostjo, stroški, ..... .

Bi bil pa družinski avto za npr. 5 let z cca. 15.000 na leto če bi zdržal
tongue-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
čeprav v resnici ne vem, kako se tile švojhneši 2.2dci v nissanih obensejo, je tista močnejša 150km verzija v renaultih kandidat za najslabši motor ever. jaz bi se ga za ziher izognil.

taki z 2.0 dci motorjem niso za brezveze 2 ali 3x dražji...
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.768
665
113
Imam 2.0 dci 175konjičkov, letnik 2009 130000 km dela k šus edin dpf je mau nadležen, k ga baba voz pa ni dost tišan. Konjev dovolj, gre k tank, v teh razmerah brez problema tudi na te nadmorski višini, ki jo navajaš.

Pogon 2/4x4/pa še zaklep ma. Pomoč pri speljevanju v klanec, pomoč pri vožnji navzdol. Poraba cca 8,5 litrov. Je pa bolj delovni stroj, kot luksuzno vozilo
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.557
5.166
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
2.2 dci v X-trailu je nissanov izdelek in nima nič skupnega z renojevim.

Kaj gre folk takoj buče prodajat pa nima pojma kaj je v avtu, samo da se sliši Renault, je avtomatsko zanič
bonk.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
My bad, res je nissanov. Škoda da ima isto komercialno oznako in prostornino kot najslabši motor ever.
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.511
1.930
113
na temni strani lune
Kako pa je z vzdržljivostjo teh motorjev?
Npr. osebno gledam kilometre med 130.000 in 170.000. Kaki "veliki" servisi oz. kaj posebnega pri vzdrževanju lahko pričakujem do recimo ene 250.000 km.
Elektronika in pleh sta predvidevam da trpežna, glede na delovno naravnanost.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.279
4.240
113
Motor ima verigo torej velik servis odpade. Letniki ki jih ti gledaš so CR motorji in nekih posebnih težav ni razen tiste dizelske klasike, torej odpoved turbine, odpoved injektorjev, razni senzorji ipd.

Glede pleha sem videl že precej x-trailov ki so rjavi zadaj na blatnikih, možno da je to tudi posledica uporabe.

Glede samega avta je še najbolj terenski od vseh kvazi terencev in se tako tudi pelje po cesti (=slabše). Notanjost je klasična nissanovo enoprostorska iz njihovega "gajba dizajna", če te ne motijo števci nekje na sredini in čudna ergonomija vsega skupaj potem dokaj soliden družinski avto.

Če bi rad malce bolj izkoristil terenske lastnosti glej za modeli z ESPjem (sicer možno da letniki ki jih gledaš imajo to serijsko). ESP ima namreč TC funkcijo in zna zavirati kolesa ki drsijo na isti osi (t.i. elektronska blokada diferenciala).